کار تولید یک محصول مشترک با نام «کافه پولونیا» را در دستور کار قرار داده ایم. این پروژه با همکاری میان سینمای ایران و سینمای لهستان تولید می‌شود.

عباس رافعی ساکن «کافه پولونیا» می‌شود!
گروه فرهنگ و هنر مشرق- عباس رافعی کارگردانی که «آوازهای سرزمین من» اولین فیلم با موضوع داعش در سینمای ایران را آماده اکران دارد درباره تازه‌ترین برنامه هایش برای تولید فیلم بیان داشت: کار تولید یک محصول مشترک با نام «کافه پولونیا» را در دستور کار قرار داده ایم. این پروژه با همکاری میان سینمای ایران و سینمای لهستان تولید می‌شود.

وی ادامه داد: فیلمنامه اثر نگاشته شده است و تهیه کنندگی را مسعود ردایی انجام خواهد داد و البته یک تهیه کننده لهستانی در این حیطه کنار او حضور دارد.

*به سراغ تهیه کننده‌ای رفتم که به کار در لهستان اشراف داشت

رافعی در چرایی اینکه به سراغ ردایی برای تولید این فیلم رفته اظهار داشت: مسعود ردایی شرکتی بازرگانی دارد که فعالیت‌هایش میان ایران و لهستان در حال انجام است.

وی ادامه داد: داستان «کافه پولونیا» درباره زمانی است که در دل جنگ جهانی دوم برخی از پناهجویان لهستانی به دنبال زندگی بهتر به ایران آمدند. بر این اساس برای تولید باید به سراغ تهیه کننده ای می رفتیم که درباره سازوکار تولید در لهستان اشراف داشته باشد. ردایی فارغ از فعالیتهای تجاری اش کارهای فنی "مالاریا" را هم در لهستان انجام داده بود و بدین لحاظ گزینه خوبی به شمار می رفت.

*سی درصد فیلمبرداری در لهستان انجام می شود

به گزارش صبا، کارگردان «کیمیا و خاک» و «آفتاب بر همه یکسان می‌تابد» درباره زمان فیلمبرداری بیان کرد: نزدیک به سی درصد فیلم در لهستان می‌گذرد و برنامه مان این است که فیلمبرداری را شهریورماه آغاز کنیم.رافعی درباره تیم بازیگران این کار هم بیان داشت: یک مادر و دختر لهستانی بازیگران اصلی کار هستند که نقشهای آنها را هم دو بازیگر لهستانی بازی خواهند کرد اما بقیه بازیگران ایرانی هستند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس