کد خبر 585977
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت‌نام دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۵ تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۳ خردادماه سال ۹۵ خبر داد.

 به گزارش مشرق، حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، از تمدید مهلت ثبت‌نام دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 95 خبر داد و گفت: به منظور ارائه تسهیلات به داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام در این دوره‌‌ها نشدند مهلت ثبت‌نام تا ساعت 24 روز یکشنبه 23 خردادماه تمدید شد.

وی با بیان اینکه تا ساعت 12 امروز تعداد 65 هزار و 214 داوطلب برای ثبت نام اقدام کرده‌اند، گفت: اطلاعیه در رابطه با اصلاحات دفترچه راهنما و کدرشته محل‌های جدید عصر امروز بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و داوطلبان باید با توجه به این اطلاعات برای ثبت‌نام اقدام کنند.

توکلی اظهار داشت: داوطلبانی که ثبت‌نام کرده‌اند نیز تا 23 خرداد مهلت دارند که برای ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و رشته‌های انتخابی خود اقدام کنند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در صورت پذیرش برای 70 کدرشته محل این دوره‌ها در مجموع 233 هزار و 641 نفر ظرفیت در نظر گرفته شده است که تاکنون 59 هزار و 164 نفر ثبت‌نام کردند.

توکلی ادامه داد: پذیرش دانشجو در 50 رشته از 70 رشته صرفا براساس سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد که ظرفیت پذیرش برای این 50 رشته در مجموع 66 هزار و 730 نفر است.

شایان ذکر است؛ آزمون دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته برای 20 کدرشته‌محل با آزمون در روز جمعه 22 مرداد ماه برگزار می‌شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس