کد خبر 585598
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۵:۳۷

همزمان با شعله ور شدن روزانه جبهه های نبرد میان نیروهای نظامی عراقی با گروه تروریستی تکفیری - بعثی داعش در استان های دیالی، صلاح الدین، الانبار و نینوی، دولت آمریکا همچنان اقدام به تحویل قطره چکانی مهمات به وزارت دفاع عراق ادامه می دهد.

گروه بین الملل مشرق- همزمان با شعله ور شدن روزانه جبهه های نبرد میان نیروهای نظامی عراقی با گروه تروریستی تکفیری - بعثی داعش در استان های دیالی، صلاح الدین، الانبار و نینوی، دولت آمریکا همچنان اقدام به تحویل قطره چکانی مهمات به وزارت دفاع عراق ادامه می دهد.

تحویل قطره چکانی مهمات توسط آمریکا به ارتش عراق+عکس

بنابر این گزارش، روز گذشته دفتر نمایندگی نظامی سفارت آمریکا در عراق اقدام به تحویل مقادیر بسیار اندکی مهمات سبک و نیمه سنگین به وزارت دفاع عراق کرد. این در حالی است که طرف عراقی از سال 2014 در پی حملات گسترده داعش که به اشغال بیش از یک سوم خاک این کشور منجر شد مکررا درخواست تحویل تسلیحات و تجهیزات خریداری شده در سال های 2009 تا 2013 را به طرف آمریکا ارائه داده اما با استنکاف آنها مواجه شده است. از مهمترین اقلام تسلیحاتی مورد نیاز نیروهای نظامی عراقی را می توان به جنگنده بمب افکن های اف 16، بالگرد های سوپر کبری، بالگردهای آپاچی، موشک هوا به زمین هلفایر، یگان های توپخانه سنگین 130 و 155 میلیمتری اشاره کرد که دولت آمریکا علی رغم دریافت پیشاپیش هزینه های آن بطور کامل از تحویل آنها خودداری کرده است.

تحویل قطره چکانی مهمات توسط آمریکا به ارتش عراق+عکس

تحویل قطره چکانی مهمات توسط آمریکا به ارتش عراق+عکس

تحویل قطره چکانی مهمات توسط آمریکا به ارتش عراق+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس