کد خبر 585218
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵

طراح دکور برنامه «ماه عسل» گفت: بخشی در دکور امسال‌مان وجود دارد که مخاطب تا به حال آنرا ندیده و حتی انتظار دیدنش را هم ندارد.

به گزارش مشرق، پیمان قانع طراح دکور برنامه «ماه عسل» گفت: ساخت دکور «ماه عسل» را از هفته گذشته آغاز کردیم و  به احتمال فراوان تا اولین روزی که برنامه بروی آنتن رود، دکور تکمیل خواهد شد، طبق قراری که هر ساله داریم، با حضور احسان علیخانی دکور را تست زدیم تا کم و کاستی‌هایش را جبران کنیم.

 وی ادامه داد: دکور امسال، متحرک است و شکل و شمایل آن به نسبت سالهای قبل متفاوت است، چراکه ذات «ماه عسل» حرکت را در خود دارد و نمی‌توان منکر این موضوع شد. حال تحرک و استفاده از سازه‌های هیدرولیکی در دکور امسال شکلی دیگر دارد و در راستای کمک به برنامه است. برای مثال در سال‌های قبل درِ ورودی استودیو باز می‌شد و احسان علیخانی به داخل استودیو می‌رفت و بعد از پایان برنامه نیز از آن خارج می‌شد، اما در مورد دکور امسال کاملا برعکس است. حتی بخشی در دکور امسال‌ وجود دارد که مخاطب تا به حال آنرا ندیده و حتی انتظار دیدنش را هم ندارد!

طراح دکور برنامه «کوله پشتی» افزود: تجربه هر ساله به من ثابت کرده است که مردم منتظر دیدن دکور در «ماه عسل» نیستند و بیشتر منتظر عنصری خلاقانه و جدید هستند که امیدوارم با دیدن دکور امسال بتوانیم رضایتشان را جلب کنیم. از طرفی امسال نیز مانند همه ساله حال و هوای دکور «ماه عسل» همانطور است که مردم دوست دارند ببینند.

 وی با اشاره به جزئیات دکور امسال «ماه عسل» گفت: درباره جزئیات مربوط به دکور، تا روز اول پخش نمی‌توانم چیزی بگویم. حتی به عوامل هم گفتیم که قبل از پخش برنامه هیچکس عکسی از دکور جدید در صفحه شخصی‌اش نگذارد. چراکه معتقدیم دکور باید نورپردازی شود و در قاب تصویر تلویزیون قرار گیرد و بعد دیده شود. در مورد اینکه چه عناصری در دکور خواهد بود باید روز ابتدایی برنامه دیده شود تا جذابیت‌اش را از دست ندهد.

 قانع در ادامه بیان داشت: در طراحی دکورها هر سال در کنار فون مشکی از تک رنگ‌ها  استفاده می‌کنیم. با توجه به اینکه بسیاری افراد نقدهایی به ما وارد می‌کنند، ترجیح‌ می‌دهیم تا کمتر به سمت سیاه نمایی رویم. باید بگویم تئاتر هم که می‌روید در یک فضای سیاهی قرار می‌گیرید و این رنگ در فرم هنری تعریف مخصوص به خود دارد و ما برای نشان دادن خلا موجود، رنگ سیاه را به کار بردیم، منتهی نه به دنبال این هستیم که سیاه نمایی کنیم و نه اینکه غمگین باشیم.

وی با اشاره به فضای استودیو نیز گفت: فضای کلی استودیو‌ی امسال خیلی بزرگ است و قطعا اگر در این فضا بخواهید دکوری یکدست سفید بزنید، کار ساده‌ای نیست و هزینه ده برابر خواهد داشت. از طرفی اسپانسر برنامه به دکور مرتبط نیست و ما با بی پولی سازمان مجبوریم تا خود را با شرایط موجود وفق دهیم. سعی داریم تا با خلاقیت‌مان کاری کنیم که مخاطب را راضی نگه داریم.

این طراح دکور نیز بیان داشت: طراحی و تری دی دکورها به عهده من است و مابقی کارها و بخش اجرایی آن با اعضای گروه دکور که شامل چهار نفر هستند بوده است.

 وی ادامه داد: استودیوی امسال «ماه عسل» ساختمانی است حوالی سعادت آباد و بعد از چندین سال حضور در نمایشگاه بین المللی به این سمت آمدیم. درهر حال فضای راضی کننده‌ای دارد و باید مخاطب منتظر دیدن تصاویر جدیدی باشد.

قانع با اشاره به استفاده از رنگی خاص در دکور امسال «ماه عسل» نیز گفت: امسال، فضای تک رنگ داریم که فون مشکی نیز در فضای کلی برنامه حاکم است. در اصل باید بگویم که ماه عسل دکور ندارد، بلکه طراحی صحنه است و شکل و شمایل طراحی صحنه دارد.

برنامه «ماه عسل» به تهیه کنندگی و اجرای «احسان علیخانی» هر ساله  به مناسبت ماه رمضان از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پری ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    0 0
    فقط نوشتن مشکیه حتما" مجری هم با کت سفیدظاهرمیشه که بگه عروس مجلسه خخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس