این کارگردان نام آشنای سینمای ایران در رابطه با ساخت فیلم سینمایی «مداح» گفت: در ابتدا این طرح بدون نام در بانک فیلمنامه نویسان ثبت شده بود که پس از بازنگری مجدد در نوشتن آن، این طرح را با اسم «مداح» ثبت کردم ولی مشغول کار روی طرح دیگری هستم در مجموع فعلا نگارش این فیلمنامه و ساخت آن در دستور کار قرار ندارد.

کارگردان جنجالی به سراغ «مداح» رفت!
گروه فرهنگ و هنر- این کارگردان نام آشنای سینمای ایران در رابطه با ساخت فیلم سینمایی «مداح» گفت: در ابتدا این طرح بدون نام در بانک فیلمنامه نویسان ثبت شده بود که پس از بازنگری مجدد در نوشتن آن، این طرح را با اسم «مداح» ثبت کردم ولی مشغول کار روی طرح دیگری هستم در مجموع فعلا نگارش این فیلمنامه و ساخت آن در دستور کار قرار ندارد.

گفتنی است، محسن امیریوسفی در حال حاضر فیلم سینمایی «خواب تلخ» را در گروه «هنر و تجربه» به روی پرده دارد که در خلاصه داستان آن آمده است: پیرمردی مرده شور با عزراییل درگیر می‌شود!

عباس اسفندیاری، محسن رحیمی، دلبر قصری، یداله نوری، اصغر کاظمی، ابراهیم قپاندار بازیگران این فیلم هستند که تهیه کنندگی آن را محسن امیریوسفی و روح الله برادری بر عهده دارند. فیلمی که که پس از 12 سال به اکران عمومی در آمد.

«آشغال‌های دوست داشتنی» آخرین ساخته این کارگردان به حساب می آید که طی چندین سال گذشته عنوان پرحاشیه ترین فیلم سینمای ایران را به خود اختصاص داده است. فیلمی که از سال 92 تاکنون هنوز اجازه اکران پیدا نکرده و همچنان در محاق توقیف قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس