کد خبر 585003
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۶

بازپرس برای روشن شدن ابهامات قتل خانوادگی منتظر به هوش آمدن این زن نیمه جان است.زن سالخورده که چند شب قبل با ضربه‌های کارد پسرش مجروح شده، در حالی روی تخت بیمارستان با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند که هنوز نمی‌داند دخترش به طرز دلخراشی به قتل رسیده است.

به گزارش مشرق، ساعت 23 دوشنبه 10 خرداد صدای مشاجرات شدید از خانه‌ای در خیابان دماوند به گوش رسید و لحظاتی بعد هم سر و صدا قطع شد. همان موقع هم مرد میانسالی با سرعت از خانه بیرون دوید و پا به فرار گذاشت. دقایقی بعد پسر بزرگ خانواده که به محل زندگی مادرش رسید، با صحنه هولناکی روبه‌رو شد. او پیکرهای خونین خواهر و مادرش را دید که روی زمین افتاده بودند.
 
پس از انتقال پیکر مادر و دختر به بیمارستان و اعلام خبر قتل دختر، تیمی از مأموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس سعید احمدبیگی از شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران راهی محل جنایت شدند.

در ادامه نیز مشخص شد پسر دوم خانواده با ضربات چاقو، مادر و خواهرش را هدف قرار داده است.کارآگاهان در تحقیقات پلیسی دریافتند کامران - 54 ساله - ابتدا با مادرش به مشاجره پرداخته و مادر پس از تماس با دخترش او را برای میانجیگری به خانه فراخوانده است.تنها دختر خانواده که از بیماری روحی برادرش مطلع بود، همزمان با حرکت به سوی خانه مادر، تلفنی از برادر بزرگترش نیز خواسته خیلی سریع خودش را به خانه مادر برساند.

در ادامه مشخص شد دختر خانواده پس از ورود به خانه از سوی برادر خشمگین هدف حمله قرار گرفته است. کامران پس از قتل خواهرش و زخمی کردن مادر از خانه گریخته بود.کامران پس از فرار خود را به ورامین رساند و تا صبح همانجا مخفی شد اما مأموران صبح روز بعد وی را دستگیر کردند.

جدال با مرگ روی تخت بیمارستان

در طبقه دوم بخش جراحی، انتهای راهروی سمت چپ تخت شماره 23، زن 70 ساله‌ای با لباس صورتی روی تخت خوابیده است. پزشکان پس از درمان‌های لازم حالا امیدوارند او هشیاری‌اش را به دست آورد.

 این در حالی است که هنوز اطلاع ندارد تنها دخترش به قتل رسیده است.عشرت که از ناحیه شکم هدف 2 ضربه چاقوی پسرش قرار گرفته، پس از عمل جراحی در بخش بستری است. دستگاه اکسیژن هم به او متصل است.

یک دستگاه نیز ضربان قلب را تحت نظر دارد.زن میانسالی هم پایین تخت روی صندلی همراه نشسته و در حالی که از این اتفاق شوکه است، می‌گوید: سال‌ها پیش خاله‌ام از همسرش جدا شد و در این مدت همه مسئولیت زندگی بچه‌ها را به دوش کشید.

 دو پسرش به خاطر بیماری فوت کردند و همه زندگی‌اش 3 پسر و تنها دخترش بودند، اما حدود 5 سال پیش کامران - دومین پسر خانواده - به خاطر بیماری روحی و روانی از همسرش جدا شد و از همان موقع در طبقه دوم خانه مادری زندگی می‌کرد.

خاله عشرت به بچه‌هایش وابستگی زیادی داشت و نمی‌دانم چطور کامران دست به این جنایت زده است. صبح چهارشنبه گذشته نیز همه برای مراسم خاکسپاری دخترخاله‌ام به بهشت زهرا(س) رفتیم، اما هنوز خاله از این ماجرا بی‌اطلاع است.

این زن ادامه داد: کامران بیماری روحی و روانی داشت و حتی پس از قتل وقتی مأموران در محل حاضر شدند و قرص‌های کامران را مشاهده کردند، متوجه بیماری شدیدش شدند.

یکی از همسایه‌های محل حادثه نیز گفت: شب حادثه در خانه نبودم اما ساعت 12 بود که همراه همسرم به خانه برگشتیم که دیدم همسایه قدیمی‌مان که حدود 60 سال دارد، روی تخت اورژانس است. داخل کوچه هم پر از مأمور پلیس بود.

وقتی ماجرا را از دیگر همسایه‌ها پرس‌و‌جو کردم، شنیدم که کامران با چاقو مادر و خواهرش را هدف قرار داده است.

این زن ادامه داد: عشرت سال‌هاست که از همسرش جدا شده و در این ساختمان زندگی می‌کند و پسرش نیز پس از طلاق همسرش در طبقه دوم ساختمان زندگی می‌کند.

شنیده بودیم که بیماری روحی و روانی دارد، اما باور نمی‌کردیم تا این حد بیمار باشد که اعضای خانواده‌اش را از پا درآورد.گفتنی است در حال حاضر بازپرس سعید احمدبیگی از شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران منتظر است تا مادر نیمه‌جان به هوش آید و به ابهام‌های موجود در این حادثه خونین پایان دهد.عامل جنایت نیز در بازداشت است و معاینات روانی و تحقیقات تخصصی از او نیز ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس