کد خبر 584994
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۱

سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج بانک مرکزی، زوج‌های جوان متقاضی ثبت‌نام دریافت این نوع از وام قرض‌الحسنه در پایتخت را به طرز ناباورانه‌ای سر کار گذاشت.

به گزارش مشرق، این سامانه که با نیت ثبت‌نام راحت از متقاضیان دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج راه‌اندازی شده، از چند روز پیش خود به مانعی سخت برای ثبت‌نام دریافت وام ازدواج مبدل شده است. به عبارت بهتر، پس از ثبت‌نام زوج‌های متقاضی تهرانی در این سامانه، هیچ بانکی برای ثبت‌نام‌کنندگان پایتخت نشان داده نمی‌شود!

جالب‌تر اینکه، پس از ثبت‌نام در سامانه مورد اشاره، پیامی منتشر می‌شود با این مضمون که به علت بروز خطای ناشناخته در سامانه عملیات شما با شکست مواجه شده و در ادامه این پیام هم افزوده شده که لطفا پس از چند دقیقه، دوباره سعی نموده و در صورت بروز مجدد خطا، با ما تماس حاصل فرمایید.

انتشار این پیام، در ابتدا، این ذهنیت را متبادر می‌سازد که گویی مشکل نقص فنی به زودی رفع خواهد شد اما نتایج این بررسی نشان می‌دهد که مخاطبان بسیاری با مراجعه به این سامانه بانک مرکزی همچنان به در بسته خورده‌اند.

علاوه بر این، پیگیری‌ها پیرامون چرایی بروز چنین اشکال و عدم تلاش دست‌اندرکاران بانک مرکزی در سامانه ازدواج برای رفع این کاستی هم راه به جایی نبرده و دست آخر مشخص نشده که مسئول این سامانه در مرخصی است و یا فرصت حل این مشکل را نداشته است! مسئول دفتر سامانه ثبت نام ازدواج بانک مرکزی هم گفته مسئول این سامانه در مرخصی به سر می‌برد اما کمی بعدتر و در پی تماس مجدد خبرنگار ما، کارشناس دیگری گفت که برای دریافت هرگونه پاسخی باید با روابط عمومی بانک مرکزی هماهنگ شود.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس