کد خبر 583707
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲

رئیس اتحادیه میوه و سبزی با بیان اینکه قیمت هندوانه در ماه مبارک رمضان تغییری ندارد، گفت: نرخ خرما در یک ماه اخیر ۲ هزارتومان گران شده است.

به گزارش مشرق، سید حسین مهاجران با بیان اینکه قیمت میوه در دوران تعطیلات اخیر تغییری نداشته و فعلا همان نرخ‌های قبلی برقرار است، اظهارداشت: طی این چند روز اخیر به دلیل تعطیلات، عرضه بار به میدان میوه و تره بار متوقف شده و تا پایان روزهای تعطیل نمی‌توان قیمت مشخصی برای میوه‌ها اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه گیلاس، هلو، آلو و سیب گلاب کهنز از جمله میوه‌هایی بودند که طی هفته  گذشته وارد بازار شدند، گفت: قیمت این محصولات با توجه به کیفیت آن‌ها نسبتا مناسب است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی نرخ هرکیلوگرم سیب درختی باکیفیت را ۷ هزارتومان عنوان و اضافه کرد: همچنین قیمت هرکیلوگرم هلوی درجه یک بین ۴ تا ۱۲ هزارتومان، آلو از ۴ تا ۶ هزارتومان و گیلاس از ۱۲ تا ۱۸ هزارتومان است.

مهاجران همچنین با بیان اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم و در این ماه دو میوه هندوانه و خرما متقاضی زیادی دارند، اظهارداشت: امسال برای ماه مبارک رمضان خرمای تولید جدید نداریم و هرچه هست متعلق به سال گذشته است.

وی با اشاره به اینکه قیمت خرما از حدود یک ماه قبل کیلویی ۲ هزارتومان گران شده است، گفت: در روزهای پایان ماه مبارک رمضان خرمای تولید جدید وارد بازار خواهد شد.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان هندوانه  مناطقی مانند سبزه وار و گرگان وارد بازار می‌شوند و ما در زمینه این صیفی مشکلی نداریم.

مهاجران، قیمت هرکیلوگرم هندوانه را در حال حاضر از ۳۰۰ تا  ۱۲۰۰ تومان اعلام و اضافه کرد: قیمت هندوانه‌های کوچک و ریز کیلویی ۳۰۰ تومان است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
    0 0
    چرا یک ذره به فکر قشر محروم روزه دار نیستین؟؟؟ خداییش باید ارزون بشه در آستانه ی ماه مبارک یا گرون؟؟؟ بخدا شرم آوره
  • روزه دار ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
    0 0
    اصلا تدبیر اقتصادی یا ندارید یا جوری تدبیر میکنید که به نفع جیب دلال باشه اخه رطب قیمتش دوبرابر شده تو ماه رمضون قیمتا تو ایران خیلی غیر واقعیه و قیمت گذاری درست نیست علتش هم عدم وجود ی مجازات برای گران فروشیه
  • مهدی ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
    0 0
    خجالت اوره .کشوری که تولید کننده اصلی این محصول، باید اینقدر گرون باشه که خود همون کشور نتونن استفاده کنند.. مدیریت در ایران در حد افتضاح هست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس