کد خبر 583195
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۹

در حالی که ملی‌پوشان والیبال چند قدم با المپیک ریو فاصله دارند، انتظار می‌رود مسئولان پاداشی برای آنها در نظر بگیرند.

به گزارش مشرق،  این روزها حال و هوای کاروان والیبال ایران در ژاپن المپیکی شده است و ملی‌پوشان خواب ریو می‌بیند. شاگردان رائول لوزانو برای تحقق رویای 52 سال والیبال ایران تنها باید چند قدم محکم دیگر بردارند. ملی‌پوشان ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک 3 پیروزی و یک شکست دارند و با پیروزی برابر چین در بازی پنجم تقریباً صعودشان قطعی می‌شود.

نصرالله‌ سجادی و مناف هاشمی از معاونان آقای وزیر هم به ژاپن رفته‌اند تا در موفقیت‌هایی که کسب می‌شود در کنار ملی‌پوشان باشند. سجادی و هاشمی در کنار داورزنی و ضیایی، رئیس و نایب رئیس فدراسیون والیبال در زمان بازی‌های تیم ملی، خود را به سالن متروپلیتن می‌رسانند و با حضور در جایگاه ویژه درخشش ستاره‌های والیبال ایران را تماشا می‌کنند.

در شرایط کنونی که مسئولان به خود زحمت داده‌اند و تا ژاپن رفته‌اند بلندقامتان ایران انتظار دارند که سجادی و هاشمی به غیر از کف زدن و گرفتن عکس یادگاری کارهای حمایتی دیگری هم انجام دهند و حداقل وعده پاداش دهند. بازی ایران برابر چین بسیار تعیین کننده خواهد بود و چقدر خوب می‌شد اگر مسئولان ورزش حرکتی ماندگار انجام داده و به ملی‌پوشان پاداش می‌دادند تا شاگردان لوزانو که البته بارها ثابت کرده‌اند برای شاد کردن دل مردم معطل پاداش‌ها نیستند انگیزه مضاعف می‌گرفتند.

محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال در صحبت‌های خود اعلام کرده که قطعاً پس از بازگشت تیم ملی به ایران پاداشی را به اعضای تیم ملی اهدا خواهد کرد، اما ظاهراً نمایندگان وزارت ورزش همچنان درگیر گرفتن عکس‌های یادگاری هستند و چه خوب می‌شود اگر گرفتن عکس‌های یادگاری تمام شد آقایان دست به جیب شوند و ملی‌پوشان را شارژ مالی کنند.

پرداخت سنگین هزینه سفر مسئولان به ژاپن آن هم از سوی فدراسیونی که این سال‌ها از نظر مالی خودکفا شده است اگر خروجی مثبتی نداشته باشد به دور از انصاف است؛ ستاره‌های والیبال ایران شاید کمتر به زبان بیاورند، اما توقع دارند سجادی و هاشمی که در شادی‌ها کنار ملی‌پوشان هستند شرایط را بسنجند و دست به جیب شوند تا سفرشان به ژاپن حمایتی باشد نه توریستی!

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس