کد خبر 582921
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: وزنه برداری یکی از امیدهای اصلی کاروان ورزشی ایران در بازی های المپیک 2016 ریو برای کسب مدال است.

به گزارش مشرق، «کیومرث هاشمی» روز چهارشنبه گفت: از میان وزنه برداران اعزامی ایران به بازی های المپیک نیز کیانوش رستمی یکی از امیدهای کسب مدال در رشته وزنه برداری است.

هنوز «سجاد انوشیروانی» سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران، مردان خود را برای حضور در بازی های المپیک 2016 ریو انتخاب نکرده است و اظهارنظر رئیس کمیته ملی المپیک، آشکارا نشان می دهد که «رستمی» یکی از نمایندگان وزنه برداری ایران در المپیک ریو است.

«کیانوش رستمی» همان وزنه برداری است که تمرینات آماده سازی خود را همراه با دیگر ملی پوشان وزنه برداری دنبال نمی کند و برنامه ریزی هایش در مسیر آماده سازی به صورت انفرادی است. او در رقابت وزنه برداری جام فجر در دسته 85 کیلوگرم با بلند کردن وزنه 220 کیلوگرم در دوضرب، دو کیلوگرم رکورد حرکت دوضرب جهان را ارتقا داد. رستمی در مجموع نیز با ثبت رکورد 395 کیلوگرم، رکورد مجموع جهان در این دسته را یک کیلوگرم جابجا کرد.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: خوشحال هستم که با حمایت های فدراسیون وزنه برداری و برنامه ریزی خوب وزنه بردار ایران موفق شد رکورد دنیا را جابجا کند.

وی با بیان اینکه «امیدواریم آمادگی این وزنه بردار حفظ شود تا در المپیک 2016 ریو نیز نتایج درخشانی کسب کند»، گفت: مردم ما با این موفقیت ها و رکوردشکنی ها خوشحال می شوند.

هاشمی در باره حمایت های کمیته ملی المپیک از رشته وزنه برداری گفت: کمیته ملی المپیک از همه رشته های المپیکی حمایت می کند و این حمایت ها همچنان ادامه دارد.

رئیس کمیته ملی المپیک ابراز امیدواری کرد با حمایت های کمیته ملی المپیک، ورزشکاران اعزامی ایران به بازی های المپیک 2016 ریو بتوانند افتخارآفرینی و مردم را خوشحال کنند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس