کد خبر 582677
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۸

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی، گفت: بهتر است در فاصله کوتاه باقی‌مانده تا المپیک به محمد بنا اعتماد کنیم.

به گزارش مشرق، رحیم علی‌آبادی درباره تصمیم شورای فنی مبنی بر اعزام مهدی علیاری به تورنمنت لهستان و عدم اعزام قاسم رضایی به این مسابقات گفت: بنا قصد دارد علیاری را راهی لهستان کند تا با توجه به عملکرد او در دو مسابقه گذشته در یک تورنمنت معتبر هم در برابر حریفان خارجی محک بخورد.

وی ادامه داد: با توجه به عملکرد گذشته رضایی و مدال‌آوری او در مسابقات جهانی و المپیک کادر فنی اعتقاد دارد این کشتی‌گیر نیازی به سنجش دوباره ندارد، با توجه به این شرایط پس از تورنمنت لهستان می‌توان در مورد شرایط وزن 98 کیلوگرم با توجه به گزارش کادر فنی تصمیم‌گیری کرد.

دارنده مدال نقره المپیک درباره اعزام کشتی‌گیران سنگین‌وزن به لهستان گفت: بنا با اعزام قاسمی و باباجان‌زاده در سنگین‌وزن تصمیم مناسبی گرفت و پیشنهاد شورا را پذیرفت تا حقی نادیده گرفته نشود.

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی خاطرنشان کرد: قطعاً در موضوعات مختلف بین اهالی کشتی اختلاف‌سلیقه وجود دارد، اما با توجه به تجربه بنا شورای فنی همراه با وی حرکت کرده و به نظرم در فاصله کوتاه باقی‌مانده تا المپیک بهتر است همه دوستان به وی اعتماد کنند تا کادر فنی هم با تمرکز در تمرینات بتواند شرایط کسب نتیجه خوب با این روش در المپیک را فراهم کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس