کد خبر 581632
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵

دارنده چهار مدال طلای قهرمانی کشتی جهان معتقد است ذهن و فکر مسئولان و ملی‌پوشان این رشته برای تجهیز و حضور در بازیهای المپیک ریو، همچنان درگیر مشکلات و کاستی‌هاست.

به گزارش مشرق، ابراهیم جوادی با بیان اینکه کشتی روزهای سخت و حساسی را تا المپیک پیش رو دارد، اظهار کرد: در روزهایی که تمامی رقبای کشتی ایران در المپیک با چنگ و دندان در حال تجهیز و آماده سازی هستند و با حمایت های فراوان مالی و مادی برای این رویداد بزرگ آماده می شوند، متولیان کشتی و مربیان و کشتی گیران ما هنوز در پیچ و خم رفع مشکلات مالی و دریافت پاداش های معوقه خود هستند.

وی تصریح کرد: البته این بدان معنا نیست که چرخ کشتی ایران از حرکت ایستاده و مربیان و ملی پوشان، کار را زمین گذاشته اند، بلکه جماعت کشتی عادت کرده که همواره با دست خالی موفق به افتخارآفرینی شود و همواره با هیچ به همه چیز برسد. متاسفانه با وجود غیرت و مردانگی همیشگی کشتی گیران، هنوز خیال بچه های ما در تمرینات و اردوهای آماده سازی آسوده نیست و کشتی گیران همچنان در انتظار حمایت متولیان سیاسی و ورزشی کشورمان هستند.

عضو شورای فنی کشتی آزاد با اشاره به حضور تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۶ آمریکا نیز گفت: مسابقات سختی در انتظار ملی پوشان است چون تیم میزبان که اتفاقا در گروه تیم ملی ایران نیز قرار گرفته است با تمام توان برای باز پس‌گیری جام قهرمانی از ما به میدان خواهد آمد. همیشه دیدارهای تیم به تیم بین ایران و آمریکا از حساسیت های خاصی برخوردار بود که این بار به دلیل نزدیکی زمان المپیک، سنگینی و فشار این حساسیت ها بسیار بیشتر خواهد بود.

دارنده مدال برنز المپیک ۱۹۷۲ مونیخ افزود: رقبای ایران به دلیل اینکه باید بزودی در المپیک ریو به میدان بروند در جام جهانی آمریکا دست خود را رو نخواهند کرد اما این مساله باعث نمی شود که از مهره های اصلی خود استفاده نکنند و این مسابقات را ساده بگیرند.

جوادی در پاسخ به این سوال که ترکیب تیم ملی کشتی آزاد چه زمان مشخص و معرفی خواهد شد گفت: نشست شورای فنی هفته جاری برگزار و ترکیب نهایی مشخص و اعلام خواهد شد اما آنچه مسلم است ترکیب تیم ما برای جام جهانی آمریکا متشکل از برخی از آزادکاران باتجربه و عنوان دار در کنار جوانان کم تجربه اما با انگیزه ای است که می توانند در جام جهانی به خوبی آبدیده شوند.

وی در خاتمه اظهار داشت: اهالی کشتی همچنان در انتظار عملی شدن دستور رئیس جمهور مبنی بر کمک و حمایت از این رشته مدال آور در المپیک است و ما امیدواریم تا زمان بیشتر از این از دست نرفته، وعده های سخنگوی دولت تحقق یابد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس