سردار آزمون به تیم متمول اسپارتاک مسکو نزدیک شد.بردی اف مردی که روی نیمکت تیم های کازان و روستوف یک تکیه گاه برای سردار ایرانی بود هدف مدیران اسپارتاک قرار گرفته و این یعنی نزدیک شدن آزمون به پایتخت.

سردار آزمون به تیم متمول روسی نزدیک شدگروه ورزش مشرق - متولیان روستوف بودجه لازم و مدنظر قربان بردی‌اف را تامین نکردند تا سرمربی ترکمن‌تبار این تیم خیلی جدی به پیشنهاد قابل‌توجه اسپارتاک مسکو فکر کند.

گفته می‌شود این تیم متمول پایتخت از عملکرد دیمیتری آلینچف روی نیمکتش راضی نیست. اسپارتاک سرشناس در فصل اخیر سوپرلیگ روسیه طی 30 هفته 15 برد و 5 مساوی به دست آورد تا با 50 امتیاز ششم شود.

 مالکان اسپارتاک قصد دارند از بردی‌اف که روستوف نه‌چندان مدعی را به نایب‌قهرمانی فصل رسانده بهره ببرند. به این ترتیب با اسپارتاکی شدن سرمربی روستوفی شانس حضور سردار آزمون هم در تیم مطرح پایتخت زیاد می‌شود.

 بردی‌اف در جابه‌جایی‌هایش میان روبین‌کازان و روستوف سردار ایرانی را خواست و حالا انتقال او به تیم اسپارتاک می‌تواند منتج به انتقال سوم سردار آزمون به تیمی دیگر در فوتبال روسیه شود.

مهاجم 3.5 میلیون یورویی دیپورت می‌شود؟

سردار آزمون با زدن 9 گل در لیگ اخیر روسیه نشان داد خرید خوبی برای اسپارتاک جدید خواهد بود. شماره 20 روستوف در هفته‌های پایانی لیگ با گل‌هایش یک‌تنه تیم بردی‌اف را در جمع مدعیان نگه داشت تا هم عنوان بهترین بازیکن فصل روستوف را به خود اختصاص دهد و  هم قیمتش در بازار نقل و انتقالات افزایش یابد.

با این حال حضور یک مهاجم 3.5 میلیون یورویی در جمع مسکونشینان انتقال سردار به اسپارتاک را «کمی» با تردید روبه‌رو می‌کند.

خوزه لوییس مندس آندرادس 25 ساله ملیتی کیپ‌وردی دارد. این مهاجم با شهرت اختصاری زی‌لوییس پانزدهم تیر ماه سال 94 اسپورتینگ براگا در لیگ برتر پرتغال را ترک کرد تا پیراهن اسپارتاک را بر تن کند.

سردار دومین پادشاه در خط حمله اسپارتاک
لوییس خیلی زود نقش تاثیرگذار خود در تیم پایتخت‌نشینان روسیه را به دست گرفت. این مهاجم 185 سانتی‌متری طی 24 بازی و 1677 دقیقه تلاش 8 گل به تیم‌های یوفا، زنیت، روبین‌کازان، آمکارپرم، آنژی (2) لکوموتیو و دینامومسکو زد.

بهترین گلزن آلینچف

مهاجم نوک اسپارتاک در فصل 16-2015 فوتبال روسیه 17 بازی را از روی نیمکت آغاز کرد. با این حال 8 گلی که زد عاملی شد برای ثبت عنوان بهترین گلزن اسپارتاک مقابل نام او.

نکته قابل تامل اینجاست که لوییس تا نهم تیرماه سال 1389 با اسپارتاک قرارداد بسته است. به عبارت ساده‌تر برای حضور احتمالی سردار در اسپارتاک کادر فنی این تیم باید فکری به حال این مساله بکند که دو پادشاه در یک اقلیم نمی‌گنجند.

آندرادس خصوصیاتی مشابه به سردار ایرانی دارد و این بدان معناست که اضافه شدن او به اسپارتاک باید با طرح و برنامه عملی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس