وزیر سابق فرهنگ وارشاد اسلامی گفت: عملکرد ضعیف دولت در ۳ سال گذشته مشخص کرد که دولت به حرف‌های زیبا و وعده‌های توخالی بسنده کرده و نتوانسته مشکلات اقتصادی را برطرف کند.

به گزارش مشرق، سید محمد حسینی در حاشیه اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری ققنوس در گفت‌وگو با تسنیم در رشت, اظهار داشت: پس از انتخابات 7 اسفند که لیست امید در آن غالب بود با تلاش آقای رفسنجانی در لیست مجلس خبرگان و فضاسازی گسترده که اصلاح‌طلبان انجام دادند پیروز انتخابات مجلس شورای اسلامی اصلاح‌طلبان و اعتدال بودند.

وی با بیان اینکه اصولگرایان افرادی متدین و ولایتمدار هستند, افزود: اصلاح‌طلبان با جوسازی گسترده سعی کردند افراد مستقل را به سمت خود جذب کنند و در مجلس خبرگان رهبری فردی را که تلاش می‌کردند رأی نیاورد، رأی آورد.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور با بیان اینکه توصیه مقام معظم رهبری این است که مجلس انقلابی عمل کند, تصریح کرد: شخصیتی که قبل از انقلاب مبارزات آن معلوم است و در خط مقدم پیشگام بود به‌عنوان رئیس مجلس خبرگان انتخاب شد و معلوم شد آن‌ها اقلیتی هستند.

حسینی با اشاره به اینکه اصلاح‌طلبان در مجلس شورای اسلامی خواب مجلس ششم دومی را می‌دیدند, مطرح کرد: با انتخاب لاریجانی مشخص شد اصلاح‌طلبان این اکثریت را ندارند و امیدواریم این انتخاب به نفع کشور باشد و در یک فضای عقلانی به سمت اقدامات عملی حرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه اصلاح‌طلبان در گام دوم خود متوقف ماندند و گام دوم را برنداشته برای انتخابات 96 طراحی می‌کردند, عنوان کرد: اصلاح‌طلبان به تعبیر خودشان می‌خواستند جایگاه مهم را در اختیار بگیرند و عملکرد ضعیف دولت در 3 سال گذشته مشخص کرد که دولت به حرف‌های زیبا و وعده‌های توخالی بسنده کرده و نتوانسته مشکلات اقتصادی را برطرف کند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور در این دولت نه تنها فرصت جدید ایجاد نشده بلکه فرصت‌های قبل نیز از دست رفته است, خاطرنشان کرد: معیارها و ضوابط فرهنگی نیز متأسفانه در خیلی از موارد نادیده گرفته می‌شود و توصیه‌های مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نیروهای ولایی و متدین مورد حمایت قرار بگیرند, گاهی این نیروها مورد کم مهری قرار می‌گیرند.

حسینی با بیان اینکه گاهی کسانی‌که با آرمان‌های امام و مقام معظم رهبری فاصله دارند میدان‌دار می‌شوند, تصریح کرد: نتیجه این موارد را در آثار تولیدی مشاهده می‌کنیم و در نمایشگاه کتاب باورها و اعتقادات دینی مورد هجمه قرار گرفت.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور با اشاره به اینکه در حوزه تئاتر و فیلم، فیلمی معنادار به نام 50 کیلو آلبالو ساخته شد, اظهار کرد: وزیر ارشاد نزد مراجع رفت و اذعان کرد که اگر فیلم را دیده بود اجازه اکران نمی‌داد؛ در حالی که این یک توجیه و عذر بدتر از گناه است.

وی با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری در طول 3 سال اخیر 2 سال از آن را در نمایشگاه کتاب حاضر نشدند, عنوان کرد: شاید این رمز و رازی از عدم خرسندی مقام معظم رهبری از نمایشگاه کتاب باشد در حالی‌که در دولت گذشته مقام معظم رهبری همه ساله در نمایشگاه کتاب حاضر می‌شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • انصاري ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    0 0
    جناب آقاي حسيني من يك روستايي هستم اهل چهارمحال روستاي ما بزرگترين روستاي شهرستان لردگان است قسم ميخورم 8سال دولت شما وسه سال دولت فعلي ذره اي كارعمراني اينجا انجام نگرفت .اميدوارم خداوند جزاي همه دولت مردان را بدهد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس