کد خبر 581008
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از دور افتادن جامعه از فرهنگ دینی انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، وزیر ارشاد گفت: ما در جامعه نابسامانی‌های فردی و اجتماعی زیادی را حتی در حوزه دولتمردان و کارگزاران نظام که جزو مدعیان نظام هستند، شاهدیم.

علی جنتی در سخنان خود در همایش تجلیل از فعالان اقامه نماز در ابتدای سخنان خود با تاکید بر ایجاد گسترش فضای اخلاقی و ارزش‌های دینی و در راس آن نماز افزود : البته در کنار تلاش‌های خوبی که برای ترویج ارزش‌های اخلاقی و دینی و توسعه اقامه نماز صورت گرفته است و فعالان آن هم شاهد تاثیر آن در جامعه هستند اما شاهد بسیاری از آسیب‌های اجتماعی به علت دور افتادن از فرهنگ دینی و فرهنگ اقامه نماز و متاسفانه در بخش هایی از جامعه درحاشیه شهرها همچنین در شهرها و کلان شهرها هستیم.

وی اضافه کرد: در برابر فضای بازی که در جامعه به سبب گسترش ارتباطات رسانه ای و فضای مجازی و ارتباطات بین المللی که در رفتار و منش ما تاثیر گذار بوده است راهی به جز مصون سازی و مصونیت بخشی  افراد وجود ندارد.

وزیر ارشاد تاکید کرد: همه تلاش ها در مقابله با شبکه های ماهواره ای و اجتماعی که آموزه های غیر اخلاقی و فساد و بی حجابی ها و بدحجابی ها و فساد اخلاقی که در زیر پوست شهر با آن مواجهیم و با بگیر و ببند و ایجاد موانع هم نمی توانیم با آن مقابله کنیم، تنها راه مصونیت بخشی افراد از دوران خردسالی است که این مصون بخشی تا زمان مرگ نیز باید ادامه یابد.

دراین مراسم حجت الاسلام والمسلمین علوی وزیر اطلاعات حضور پیدا کرده واکنون درحال سخنرانی است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس