بانک تجارت با تعویض کارتهای بانکی اقدام به تجارت اساسی کرد.

به گزارش مشرق، ابتدای ماه جاری بود که بانک تجارت اطلاعیه مبنی بر تعویض کارتهای این بانک به منظور اجرای دستورالعمل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص یکسان سازی خدمات کارت های بانکی شبکه شتاب صادر کرد که براساس آن قرار شد که بانک تجارت منافع مشتریان خود را در این طرح به طور کامل ملحوظ داشته و تعویض کارتهایی که کمتر از یکسال از زمان صدور آنها گذشته را رایگان انجام دهد.


همچنین تعویض کارتهایی که بیش از یکسال از زمان صدور آنها گذشته با دریافت نصف مبلغ مصوب بانک مرکزی(معادل 11500 ریال )انجام می شود و تنها مشتریانی که از زمان انقضای تجارت کارت آنها گذشته مبلغ 23000 ریال برای تعویض تجارت کارت خود پرداخت می کنند.

اما عکس آنچه اعلام شده بود از سوی این بانک اتفاق افتاد، بطوریکه گزارش میدانی و تماس های صورت گرفته  حاکی از آن است که صدور کارت تحت هرشرایطی با کسر از حساب همراه بوده است.

نکته قابل تامل دیگر در این خصوص آن است که مطابق دستورالعمل بانک مرکزی مهلت انقضاء هر کارت بانکی از زمان صدور سه سال باید باشد این درحالی است که در سال گذشته بانک تجارت بنا به دلایلی نسبت به صدور کارتهای یک ساله اقدام کرده بود.

درآمد میلیاردی بانک تجارت

کاظمی‌پور مدیر روابط عمومی بانک تجارت گفت: در چند روز اخیر دیده شده که در مواقعی تعویض کارت‌های بانک تجارت با مشکلاتی همراه بود به طوری که هزینه ها براساس دستورالعمل ذکر به صورت قانونی انجام نمی گیرد.

کاظمی پور در ادامه اشاره کرد که بالاخره در هر طرحی مشکلاتی وجود دارد و در این طرح اشتباهاتی از سوی همکاران و سیستم بانک تجارت اتفاق افتاده که مبالغ زیادی از این طریق دریافت شده که بر اساس بازرسی‌ها در دو ماه آینده این طرح در حال بررسی قرار می گیرد و مبالغی که به صورت اشتباه از مشتریان و یا از حساب آنها کسر شده دوباره به آن حساب باز می گردد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • محمد ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
    0 0
    بنده یکی از کسانی هستم که به این موضوع اعتراض کردم و درگیری لفظی با یکی از کارمندان بانک تجات داشتم ولی در جواب به من گفت که: «من یک کارمند جزء هستم و دلیل تعویض کارت، افزایش امنیت کارت عنوان شده است؛ ولی در عمل هیچ تفاوتی بین کارتهای قدیم و جدید نمی باشد.
  • ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
    0 0
    والله تو این زمان یک ریال اضافی از ملت گرفته بشه به هر بهونه ای ظلم هست بانکها که دیگه جای خود خصوصا بااین سیستم ربوی
  • سروش ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    0 0
    ملت فریاد میزنند «ربا» بزرگان دین فریاد میزنند «ربا» ولی کو گوش شنوا ، فقط خدا این سیستم ربوی رو باید نابود کنه .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس