کد خبر 580938
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳

مربی سابق تیم ملی تکواندو گفت:ما اگر بخواهیم به المپیک نگاه کنیم باید این طور بگویم که روی کاغذ ما شانس کسب دو مدال طلا و یک نقره در بخش مردان را داریم.

به گزارش مشرق، مجید افلاکی در مورد کوچ تکواندوکاران ایرانی به کشورهای دیگر، گفت: به نظرم با کوچ تکواندوکاران به کشورهای دیگر زنگ خطر به صدا در آمده است، چرا که شاهد هستیم تکواندوکاران ملی‌پوش ما یکی پس از دیگری راهی کشورهای دیگر می شوند‌. راحله آسمانی برای تیم ملی اتریش، پیام قبادی، سینا بهرامی و میلاد بیگی برای تیم ملی آذربایجان، دینا پوریونس برای تیم ملی هلند و احمد محمدی نیز برای کرواسی مبارزه می‌کنند. به هر موضوع کوچ تکواندوکاران ایرانی به کشورهای دیگر در بین خانواده این رشته اپیدمی شده است و این موضوع بسیار خطرناک است. برخی‌ها می‌گویند فرار مغزها، اما من معتقدم که باید بگوییم فرار سرمایه‌ها؛ چرا که از بیت‌المال برای آنها هزینه‌های زیادی صرف شده است.

وی در ادامه افزود: با یک حساب سرانگشتی می‌توانیم به این نتیجه برسیم که برای حضور یک ملی‌پوش در اردوهای تیم ملی میلیون ها تومان هزینه شده تا او در رویدادهای بین‌المللی حضور پیدا کند، اما حالا باید ببینیم چه دلیلی دارد که تکواندوکاران یکی پس از دیگری راهی کشورهای دیگر می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: مهدی بی‌باک، بیژن مقانلو، مهرداد یوسفی واقعا برای تکواندو زحمت کشیده‌اند. شما نگاه کنید ببینید موهای مقانلو در این چند سال اخیر چطور یک‌باره سفید شد، چرا کسی نمی‌گوید دلیل سفید شدن موهای بیژن مقانلو چیست؟ به هر حال امیدوارم تیم ملی در المپیک نتیجه خوبی کسب کند تا دوستان مزد زحمات‌شان را بگیرند. ما اگر بخواهیم به المپیک نگاه کنیم باید این طور بگویم که روی کاغذ ما شانس کسب دو مدال طلا و یک نقره در بخش مردان را داریم. اما با دید کارشناسی باید بگویم که قطعا دو مدال را به راحتی می‌توانیم کسب کنیم.  در بخش بانوان هم با توجه به تغییراتی که در کادر فنی رخ داد و دقیقه 90 مداح را برکنار کردند باید اینطور بگوییم که قطعا کادر فنی که انتخاب شده توانایی زیادی داشته که او را انتخاب کرده‌اند و می‌تواند با کیمیا علیزاده روی یکی از سه سکوی المپیک قرار بگیرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس