کارشناس والیبال ایران گفت: ملی‌پوشان والیبال پیش از بازی با استرالیا یک وحشت نسبی از حریف داشتند.

به گزارش مشرق، محمدرضا دامغانی در مورد پیروزی 3 بر صفر تیم ملی والیبال ایران مقابل استرالیا، در نخستین بازی خود در رقابت‌های انتخابی المپیک اظهار داشت: نگاه ما به استرالیا برای بازی امروز فراتر از استرالیایی بود که در زمین مسابقه حضور داشت. قبل از بازی یک وحشت نسبی در بین بازیکنان وجود داشت که مربوط به تجربه تلخ 4 سال گذشته بود.

وی ادامه داد: به هر حال امروز روز اول بود و حساسیت خاصی وجود داشت. با این حال همه عالی بودند و عملکرد خوب آنها باعث شد تا نخستین پیروزی ایران در یک دیدار حساس رقم بخورد.

کارشناس والیبال ایران خاطرنشان کرد: غفور به خوبی جای خالی شهرام محمودی را پر کرد و توانست امتیاز‌آورترین بازیکن میدان باشد. لوزانو به خوبی روی ذهن بازیکنان ایران کار کرده بود و همین امر موجب شد که شروع خوبی داشته باشیم. البته استرالیا هم نتوانست عملکرد واقعی خود را به نمایش بگذارد و احتمالاً در بازی‌های بعدی عملکرد واقعی این تیم را خواهید دید.

دامغانی عنوان کرد: تیم ملی امروز والیبال را 6 نفره بازی کرد و توانست به یک پیروزی ارزشمند برسد. ملی‌پوشان به خوبی استرس را کنار گذاشتند و ضریب اشتباهات خود را کم کردند. باید به این موضوع توجه داشته باشیم که لوزانو زمان کمی است که به ایران آمده و این نتیجه حاصل زحمات او نیست بلکه یک گروه با هدفی مشخص و گوش به فرمان وی توانستند این نتیجه را کسب کنند.

وی با بیان اینکه همه می‌‌خواهند که حضور در المپیک را تجربه کنند، عنوان کرد: تیم ملی فردا باید به مصاف کانادا برود. تیمی که در جام جهانی توانست ایران را شکست دهد. به همین دلیل در بازی فردا نوعی حس انتقام هم وجود دارد و نباید فراموش کنیم که کانادا هم تیمی مدعی در این مسابقات است. کادر فنی تیم ملی می‌تواند بازی امروز این تیم مقابل لهستان را بررسی کند و شناخت بیشتری به دست بیاورد.

کارشناس والیبال ایران گفت: قطعا بازی فردا سخت‌تر از بازی امروز خواهد بود و هر چند که پیش‌بینی در ورزش و مخصوصاً در والیبال غلط است، اما به عقیده من احتمال برد ایران در بازی فردا بسیار زیاد خواهد بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس