سارا سادات خادم الشریعه می گوید: حضور در گرند پری روسیه بهترین تصمصم بود و فرصت خوبی برای آماده شدن دارم.

به گزارش مشرق، ملی پوش شطرنج بانوان در خصوص حضور در رقابت های قهرمانی انفرادی آسیا، اظهار کرد: دو اردو به فاصله 10 روز برگزار شد و با توجه به اردوها، آمادگی لازم را کسب کرده ام تا در قهرمانی انفرادی آسیا حضور خوبی داشته باشم. در این دو روز دو مسابقه داشته‌ام که یک برد و یک باخت نصیبم شد. در جدول مسابقات بخت نخست قهرمانیم که امیدوارم در ادامه بهترین نتیجه را کسب کنم.

نایب قهرمان مرحله دوم گرند پری جهان گفت: پیش از قهرمانی آسیا 6 نفر در اردوها بودیم تا برای قهرمانی آسیا تمرین کنیم. البته پیش از آن نیز تعداد نفرات حاضر در اردو بیشتر بود و تمرینات خیلی خوب سپری شد.

وی افزود: شرایط با حضور پهلوان زاده خیلی بهتر شده است. قبلا فقط پیش از رقابت های مهم اردوی فشرده داشتیم اما حالا اردوها در حالت عادی نیز برگزار می شود و این باعث می شود که ما به آمادگی بهتری برسیم. مربی ما خیلی دلسوز است و تجربه دارد. من برای گرند پری هم با او تمرین کردم و او بازی شطرنجبازان ملی پوش ایران را به خوبی می شناسد و فهم شطرنجی بالایی دارد.

وی در خصوص مرحله بعد رقابتهای گرند پری گفت: مرحله بعد مسابقات گرند پری در آبان ماه برگزار می شود و پیش از آن چند رویداد مهم را پیش رو دارم که شاید مهمترین آن مسابقه المپیاد جهانی است. مسابقات آزاد در تابستان زیاد برگزار می شود که فکر می‌کنم در مسابقات بیل سوییس شرکت کنم.

خادم الشریعه ادامه داد: زمانی که روسیه به کشورهای میزبان گرند پری اضافه شد، من تصمیم گرفتم در گرند پری روسیه شرکت کنم که به نظرم بهترین تصمیم را گرفتم زیرا فرصت خوبی برای آماده شدن دارم و امیدوارم با حمایت مسئولان ورزش مانند دور قبل نتیجه در خور بگیرم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس