قائم مقام رئیس انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی می‌تواند ما را به دومین قدرت اقتصادی جهان تبدیل کند.

به گزارش مشرق، حجت‌الله عبدالملکی شامگاه پنجشنبه در همایش سفیران اقتصاد مقاومتی ویژه فعالان فرهنگی استان اردبیل که در دانشگاه سماء برگزار شد، با اشاره به اینکه تبدیل شدن ایران به دومین قدرت اقتصادی جهان افسانه نیست، اظهار کرد: با ایمان، خودباوری، اتکا به قوای درونی و اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی این امر به حقیقت می‌پیوندد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران دارد پایه‌گذاری تمدن جدیدی می‌کند که این مهم در آن سوی مرزها نیز حس شده و شاخک‌های دشمنان را به کار انداخته است، تصریح کرد: امام خامنه‌ای در یکی از سخنرانی‌های خود فرمودند «وقتی ملت ایران به قله برسد همه دشمنی‌ها تمام می‌شود» که اینک وقت عمل است و همه باید برای فتح قله‌ها تلاش کنیم.

قائم مقام رئیس انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه قدرت اقتصادی ایران مساوی با سقوط بی‌چون و چرای تمدن اقتصادی غرب است، گفت: جنگ آمریکا و غرب با ایران بر سر مسأله تمدن است که هرگز نباید از این مسأله غافل بوده و به طرف مقابل اعتماد کنیم که آنها از هر لحظه‌ای برای ضربه زدن به ما استفاده می‌کنند.

عبدالملکی مهمترین عامل موفقیت تحریم‌های آمریکایی را ناکارآمدی اقتصاد داخلی ایران اعلام کرد و افزود: امید آمریکا به الگوی نامطلوب مصرف، تولید و مدیریت اقتصادی در ایران است که باید با همه توان این نقاط ضعف را تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه طبق تحقیقات علمی صورت گرفته تولید ملی ما در سال 1430 به 45 هزار میلیارد دلار می‌رسد، بیان کرد: آن روز خیلی دیر نیست و باید از هم اکنون به صورت جهادی وارد گود شده و دشمن را ضربه فنی کنیم.

عبدالملکی با اشاره به اینکه هدف اصلی آمریکا از تحریم انقلاب اسلامی، جنگ با آرمان‌هاست نه انرژی هسته‌ای اضافه کرد: تورم شدید، بیکاری شدید و قحطی اهداف شوم آمریکا از تحریم ایران است که آنها با این کار قصد دارند به 80 میلیون جمعیت کشور فشار وارد کنند.

عضو هیأت علمی دانشکده معارف اسلامی و اقتصاد کمک به کارآفرینی جوانان، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان را خواستار شد و ادامه داد: کارآفرینی یکی از اقدامات مهم در عرصه اقتصاد مقاومتی است که اگر به آن توجه شود ایران را در آینده به قطب تولید در دنیا تبدیل می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 14
  • ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
    0 0
    قطب تولید شدی به کی میخواهی بفروشی به خودت اقتصاد مقاومتی یک شعار وقتی به فرهنگ تبدیل بشود کارامد میشود وانوقت مردم ما هم مثل مردم ژاپن کارکنند ونتیجشو ببینند واقعا میشود ؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
    0 0
    با این وضع بانکداری؟
  • ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
    0 0
    اقتصاد مقاومتی واقعا شدنی هست اما به شرطی که دست دزدها کوتاه بشه
  • ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
    0 0
    سنگ بزرگ ....
  • ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
    0 0
    خیلی آشغالی مشرق فقط حرفهای باب دلتو منتشر میکنی چرا حرف دل مردمو منتشر نمیکنی
  • ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
    0 0
    یعنی ایران جای چین را میگیرد ... ادم میمونه به شما چی بگه کنتور که نداره بگید اول میشیم خجالت نکشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس