کد خبر 579561
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱

3 بازیکن دعوت نشده فرانسه به یورو 2016 این فصل با زدن 81 گل در رده باشگاهی فصل درخشانی داشتند.

به گزارش مشرق، یورو 2016 چندی دیگر در کشور فرانسه برگزار می شود و این در حالی است که دیدیه دشان، سرمربی این تیم در اقدامی جالب سه مهاجم گلزن این تیم را برای این رقابت ها دعوت نکرده است.

کریم بنزما که به دلیل مسائل غیراخلاقی از تیم کنار گذاشته شد، در کنار الکساندر لاکازت، مهاجم لیون و کوین گامیرو، ستاره این فصل سویا در این فصل درخشش خیلی خوبی داشتند ولی هر سه از حضور در تیم ملی کشورشان برای یورو 2016 خط خوردند.

این سه مهاجم فرانسوی در این فصل 81 گل برای تیم های باشگاهی‌شان به ثمر رساندند و عدم حضور آنها در یورو در صورت قهرمان نشدن فرانسوی ها می تواند برای دشان گران تمام شود. در این بین بنزما نمی تواند گله ای از دشان داشته باشد و فشارهایی که روی دشان بود، باعث شد تا این بازیکن که امسال بهترین عملکرد گلزنی خود را در رئال داشت، از تیم ملی کشورش دور بماند ولی قطعا خط قرمز کشیدن روی نام کوین گامیرو و لاکازت می تواند تبعات زیادی برای دشان داشته باشد.

لاکازات این فصل برای لیون موفق شد 23 گل به ثمر برساند و کوین گامیرو نیز که در لیگ اروپا یکی از دلایل اصلی قهرمانی سویا بود موفق شد، 29 گل در تمامی رقابت ها به ثمر برساند.

از طرفی درخشش آنتونی مارسیال در منچستریونایتد و آنتوان گریزمان در اتلتیکومادرید باعث شده است تا به نوعی آرایش خط حمله فرانسه در یورو 2016 مشخص شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس