کد خبر 579121
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲

کاپیتان آتزوری اعلام کرده نباید توقعات را از ایتالیا در یورو بالا برد، اما این دلیل نمی شود که هواداران رویاپردازی نکنند.

ویژه‌نامه یورو 2016 مشرق - ایتالیا در حالی پا به یورو 2016 می گذارد که کلودیو مارکیزیو و مارکو وراتی را در اختیار ندارد. این در حالی است که لاجوردی پوشان در گروهی سخت با بلژیک، سوئد و جمهوری ایرلند مصاف خواهند کرد.

با این حال جان لوئیجی بوفون اعتقاد دارد آتزوری با همین ترکیب هم می تواند در یورو بدرخشد:

*در حال حاضر تمام تمرکز روی تیم ملی است. یکی دو مهره کلیدی ما در یورو غایب خواهند بود، البته این مسأله می تواند روی کار تیمی ما تأثیر بگذارد، اما دلیل نمی شود تیم ملی را فاقد قدرت و روحیه لازم بخوانیم.

* باید کم توقع باشیم، نباید انتظار داشته باشیم که قهرمانی را براحتی بدست بیاوریم. اما این دلیل نمی شود که امیدمان را از دست دهیم، ما می توانیم رویاپردازی کنیم و برای تحقق رویاها تلاش کنیم.

* به سرعت می توانیم تبدیل به تیمی یکدست شویم، حتی اگر چند غایب سرشناس داشته باشیم. یادتان باشد که یوونتوس در یکی دو فصل گذشته چه کارهایی انجام داده است. در حالی که یووه خیلی قوی نبود اما توانست با اعتماد به نفس کارهای بزرگی انجام بدهد.

* چیزی که مهم است، دور کردن روحیه بازنده است، ما باید با تلاش و کوشش بازی هایمان را انجام دهیم، در آن صورت می توانیم خوشنود باشیم، اما اگر با نا امیدی به یورو برویم، اتفاق خاصی نمی افتد.

* تا فینال، هفت مسابقه وجود دارد. یورو مثل لیگ نیست، بلکه تیم هایی که می توانند از لحظات کوتاه بهترین استفاده ها را ببرند، قهرمان می شوند. اگر بتوانیم تیم را به تعادلی درست برسانیم، به موفقیت در فرانسه امیدوار می شویم.
منبع: ورزش 11

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس