رسانه‌های صهیونیست همسو با سیاست‌های رژیم صهیونیستی تلاش دارند تا حضور مستشاری ایران در سوریه را فراتر از حجم مستشاری و در حد دخالت نظامی نشان دهند.

به گزارش مشرق، پایگاه خبری النشره نوشت: در حالی که مسئولان ایرانی بارها تاکید کرده‌اند که حضور نظامی ایران در سوریه به صورت مستشاری است تبلیغات رژیم صهیونیستی تمرکزش را بر پرحجم نشان دادن حضور نظامی ایران در سوریه قرار داده است.

رسانه‌های جدید رژیم صهیونیستی در پخش تبلغات خود و خدمت به کشور اشغالگر از طریق سیستمی منحصر به فرد از کارشناسان نظامی و امنیتی در نهاد های رسانه‌ای بهره می گیرد. این بهره گیری از طریق به کار گرفتن این کارشناسان به صورت مستقیم یا از طریق دستور منابعی صورت می گیرد.

به این کارشناسان اجازه منتشر کردن آنچه را نهادهای امنیتی و نظامی می خواهند با روش های حرفه ای می‌دهند. (الون بن داوید و عاموس هرئیل دو مورد از بهترین نمونه این نوع شخصیت ها هستند)

علاوه بر این رسانه‌های رژیم صهیونیستی طی سالهای اخیر شاهد جهشی بوده‌اند. تحولی که مربوط به تحول به وجود آمده در گذر از روزنامه های کاغذی به سمت سایت‌های الکترونیکی است. در همین راستا سایت‌های متعددی (مثل: والاه، عنیان مرکزی) پدیدار شده‌اند.  همچنین سایت هایی به وجود آمده اند که به روش روزنامه نگاری زرد عمل می کنند و در سرزمین های اشغالی از اعتبار برخوردار نیستند. این سایت ها را در لبنان به عنوان پیشروان تحریک کردن و خدمت غیر حرفه ای به تبلیغات رژیم صهیونیستی می دانند. (مثل سایت دبکا، و سایت «المصدر» که به زبان عربی تستند)

اقدام جدید سایت‌های صهیونیستی علیه ایران

به تازگی تبلیغات رژیم صهیونیستی که سایت های نامبرده بهترین نمونه های آن هستند بر این موضوع متمرکز شده است که حضور نظامی ایران فراتر از حجمی است که نشان داده می‌شود و شامل گردان های توپخانه نیز می شود یعنی ایران مستقیما و به طور وسیعی وارد جنگ سوریه شده است.

نکته قابل توجه این است اقداماتی که ترکیه در دو سال گذشته از جمله در شمال سوریه انجام داده است به هیچ وجه به نسبت حجم آن پوشش رسانه‌ای داده نشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • علي ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
    0 0
    تا کور شود هرآن که نتواند ديد .انشالله به لطف و مدد حضرت حق جبهه مقاومت در سوريه پيروز گردد تا مشت محکمي باشد بر دهان ياوه گويان و عزت مجددي باشد براي سوريه ايران و همييمانانشان
  • علی ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
    0 0
    سلام اصلا فرض شود ایران رسما وارد جنگ شده است، از گفتن آن هراسی نداریم. چطور داعش ملعون از ده‌ها کشور آدمکش جذب می‌‌کند، عربستان برای حمله به مردم یمن از کشورهای مختلف آدم اجیر می‌کند، رژیم صهیونیستی پیشرفته‌ترین ادوات نظامی را از کشورهای مختلف دریافت می‌کند! هراسی نداریم که بگوییم ما برای دفاع از مسلمانان و محور مقاومت بیش از این‌ها هم پیش خواهیم رفت انشالله.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس