کد خبر 579147
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶

حدودا دو ماه پیش بود که مدیرعامل آلفابت با یک آیفون در دست دیده شده بود و سرانجام امروز اریک اشمیت اعتراف کرد که علاوه بر استفاده از گوشی اندرویدی، یکی ار آیفون‌های اپل را نیز در اختیار دارد!

 به گزارش مشرق، آلفابت کمپانی مادر گوگل است و اگر بیاد داشته باشید، 7 سال پیش نیز اشمیت با یک دستگاه بلک‌بری دیده شده بود اما در دفاع از آن می‌توان گفت که آن روزها حتی اندروید 2.0 بر روی موتورولا دروید (شاید بتوان گفت آغاز شکوفایی این سیستم‌عامل) نیز هنوز معرفی نشده بود.

سه سال پیش اشمیت راهنمایی را برای کمک به مهاجرت کاربران آی‌او‌اس به اندروید نوشته بود، بنابراین استفاده از آیفون در مقایسه با بلک‌بری مدیرعامل آلفابت را بیشتر در معرض انتقاد قرار می‌دهد.
 
دیروز و در مراسمی در آمستردام هلند اشمیت اعلام کرد که علاوه بر گلکسی اس7 سامسونگ، یک دستگاه آیفون 6s نیز در اختیار دارد. واقعیت این است که استفاده از تلفن هوشمند رقیب باعث شده تا دید مدیرعامل آلفابت تغییر کند و متوجه این نکته شود که رقابت بین شرکت‌ها تا کجا می‌تواند پیش برود و فراموش نکنید که گوگل تعدادی برنامه برای آی‌او‌اس دارد که شاید اشمیت بخواهد به دقت آنها را زیر نظر بگیرد.
 
دیروز از آقای اشمیت پرسیده شد کدام دستگاه بهتر است و پاسخ مدیرعامل آلفابت و مدیرکل سابق گوگل اینگونه بود: "گلکسی اس7 بخاطر باتری بهتر، کاربران آیفون می‌دانند که حق با من است”.

منبع: ترنجی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس