کد خبر 579017
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی تحویل پیکرهای شهدای قدس شرقی که در جریان عملیات های استشهادی علیه صهیونیست ها به شهادت رسیده اند، به تعلیق درآورد.

 به گزارش مشرق، به نقل از رسانه های خبری فلسطین، لوبا السمری سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی گفت که «گلعاد اردان» به پلیس دستور داد تا تحویل پیکرهای شهدای فلسطین را متوقف کنند.

وی به نقل از اردان مدعی شد که خانواده های یکی از شهدا به شروط و خواسته های پلیس پایبند نبوده و بر خلاف خواسته ما مراسم گسترده ای برای تشییع پیکر فرزند شهید خود برگزار کرده که طی آن شرکت کنندگان شعارهای تحریک آمیز سر داده اند.

بر اساس این گزارش، پلیس رژیم صهیونیستی بامداد روز سه شنبه نیز پیکر حسن مناصره (15 ساله) و علاء ابو جمل (32 ساله) که اکتبر گذشته به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند، تحویل داد که پیکر مناصره در قبرستان باب الاسباط واقع در مجاورت دیوار قدیمی قدس و پیکر ابو جمل نیز در قبرستان جبل المکبر واقع در جنوب شرقی قدس به خاک سپرده شد.

این در حالی است که دادگاه عالی رژیم صهیونیستی اوایل ماه جاری به پلیس این رژیم ابلاغیه ای صادر و طی آن خواستار تحویل پیکرهای شهدای فلسطین تا پیش از فرا رسیدن ماه مبارک رمضان شد.

پلیس رژیم صهیونیستی پیکر 5 شهید فلسطینی را تحویل داده در حالیکه پیکر 6 شهید دیگر باقی مانده است.

رژیم صهیونیستی تحویل پیکرهای شهدا به خانواده های خود را به مشارکت تعداد محدودی از فلسطینیان در مراسم تشییع پیکر شهدا و اعطای وثیقه مالی سنگین مشروط کرده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس