کد خبر 57838
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۳

عوامل ضدانقلاب وابسته به گروهك پژاك يك بسيجي پايگاه مقاومت هيشور از توابع شهرستان سروآباد را در حين انجام ماموريت به شهادت رساندند.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، سبحان فتح‌الهي به دليل مين‌گذاري عوامل گروهك پژاك در مسير حركت ماموريت اين بسيجي، در جاده برگشت اين روستا به سروآباد به فيض شهادت نائل آمد.

نماينده ولي فقيه در سپاه ناحيه سروآباد در مراسم تشييع اين شهيد بسيجي كه در مريوان انجام شد، گفت: اين اقدامات كور تروريستي در راستاي جبران ضرباتي است كه سپاه پاسداران در چند مدت اخير بر آنان وارد كرده است.
حجت‌الاسلام رهبري عنوان كرد: دشمنان و افراد فريب‌خورده استكبار بايد بدانند كه با اين اقدامات نتيجه‌اي جز پستي و رذالت را از خود به جاي نمي‌گذارند و مردم غيور كردستان هيچ‌گاه آنان را همراهي و حمايت نخواهند كرد.

وي افزود: مردم كردستان مردماني وفادار به نظام جمهوري اسلامي و ولايت فقيه هستند و هر گونه اقدامات كور تروريستي را محكوم مي‌كنند.

نماينده ولي فقيه در سپاه شهرستان سروآباد افزود: اين افراد توان و جرآت رويارويي با نيروهاي جان بركف نظامي و انتظامي و به ويژه سپاه پاسداران را ندارند و به همين دليل در اقدامي ناجوانمردانه اقدام به مين‌گذاري و ترور افراد مخلص بسيجي و سپاهي مي‌كنند.

گفتني است: پيكر پاك مطهر سبحان فتح‌الهي بسيجي پايگاه مقاومت هيشور سروآباد با حضور مسئولان لشكري و كشوري و همچنين اقشار مختلف مردم شهرستان‌هاي مريوان و سروآباد در مريوان تشيعع و در مزار شهداي اين شهر به خاك سپرده شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس