همزمان با آغاز عملیات نیروهای نظامی عراق برای بازپس گیری شهر فلوجه از گروه تروریستی تکفیری داعش، رئیس دیوان وقف اهل سنت این کشور با صدور بیانیه ای از این عملیات حمایت کرده و خواستار گسترش آن به سایر مناطق تحت اشغال تروریستهای تکفیری شد.

گروه بین الملل مشرق- همزمان با آغاز عملیات نیروهای نظامی عراق برای بازپس گیری شهر فلوجه از گروه تروریستی تکفیری داعش، رئیس دیوان وقف اهل سنت این کشور با صدور بیانیه ای از این عملیات حمایت کرده و خواستار گسترش آن به سایر مناطق تحت اشغال تروریستهای تکفیری شد.

حمایت رئیس دیوان وقف اهل سنت عراق از عملیات فلوجه+عکس

بنابر این گزارش، شیخ "الهمیم" رییس دیوان وقت اهل سنت عراق در این بیانیه داعش را گروهی جنایتکار و منجرف از دین خواند که با اقدامات خود موجب مشوه شدن چهره اسلام و پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) شده است. وی خطاب به مردم شهر فلوجه گفت که نیروهای ارتش و بسیج مردمی عراق برادران و عزیزان ما و شما هستند و نهایت همکاری را برای آزادی شهر و دیار خود از ظلم و ستم داعش مبذول دارید. از سوی دیگر منابع میدانی با انتشار تصاویری از حضور حداقل 7 هزار رزمنده از عشائر اهل سنت ساکن شهر فلوجه در صفوف نیروهای حشدالشعبی (بسیج مردمی) عراق خبر داده اند.

حمایت رئیس دیوان وقف اهل سنت عراق از عملیات فلوجه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس