کد خبر 577820
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴

فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام اعضای باند مخوف سرقت مسلحانه، قتل، شرارت و آدم ربایی در استان های اصفهان و تهران و به هلاکت رسیدن دو نفر از آنان در طی عملیات امروز خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار "عبدالرضا آقاخاني" ، فرمانده انتظامي استان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال اجراي طرح امنيت اجتماعي با اولويت مبارزه با اشرار ،اراذل و اوباش ماموران پليس امنيت عمومي و كارآگاهان پليس آگاهي با اشرافيت كامل پليسی خود توانستند اعضاي باندي كه در زمينه سرقت مسلحانه، شرارت، آدم ربايی و قتل فعاليت داشتند را شناسايی و منهدم كنند.
 
وی افزود: اعضای اين باند پس از اينكه در تاريخ 26 ارديبهشت ماه در درگيری مسلحانه يك نفر از شهروندان را در منطقه "زينبيه" به قتل رسانده و متواری شده بودند سرانجام پس از پنج روز از حادثه مذكور مخفيگاه آنان طی يك عمليات منسجم و هماهنگ در شهرستان سميرم شناسايی و ماموران با همكاري و مشاركت نيروهاي نوپو يگان ويژه اصفهان وارد عمل شده و ضمن درگيری دو نفر از آنان به هلاكت رسيدند و دو نفر ديگر از جمله سردسته باند دستگير شدند.
 
سردار آقاخانی گفت: همزمان با اين عمليات ماموران پليس آگاهی و اطلاعات اين فرماندهی مخفيگاه باقيمانده اين باند را در منطقه فارسيان چهار محال و بختياری شناسايی و سه تن ديگر از آنان را نيز دستگير كردند.
 
فرمانده انتظامی استان گفت: از اين متهمان چهارقبضه سلاح سرد شامل قمه و قداره و چاقوهاي نامتعارف به همراه يك قبضه اسلحه كلاشينكف، دو قبضه اسلحه وينچستر ، يك قبضه اسلحه كلت كمري و تعدادی فشنگ و مهمات جنگی كشف شده است.
 
اين مقام انتظامی بيان داشت: متهمان كه در سنين بين 27 تا 30 سال هستند و طی 10 سال گذشته در استان های اصفهان و تهران به اعمال مجرمانه ای از قبيل سرقت مسلحانه طلافروشی، سرقت به عنف، شرارت، آدم ربايی، قتل و ايجاد رعب و وحشت در بين شهروندان مرتکب شده و سردسته اين باند نيز داراي هشت فقره سابقه سرقت بوده است كه به لطف خدا و همت ماموران نيروی انتظامی پرونده اين باند برای هميشه بسته شد.
 
سردار آقاخانی با تقدير از همكاری و همراهی صميمانه دستگاه قضايی با پليس در اجرای دقيق و موفقيت آميز اين ماموريت گفت: اجراي اين عمليات نشان داد كه دستگاه قضايي و مجموعه پليس استان با قاطعيت وجديت با برهم زنندگان نظم و امنيت برخورد می كند و خرداد ماه، ماه سياهی برای اراذل و اوباش و اشرار خواهد بود.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
    0 0
    تشکر همه مردم را بپذیرید. بعد از تخلیه لطفا معدو نمایید. مردم دستتان را می بوسند. درود خدا بر شما.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس