کد خبر 577724
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱

مدیرعامل سپاهان گفت: قرارداد ویسی هنوز در هیأت فوتبال ثبت نشده اما برای مدت زمان آن در نظر داریم تا آن را بلندمدت ببندیم.

به گزارش مشرق، اصغر باقریان درباره آخرین وضعیت مذاکرات باشگاه سپاهان با عبداله ویسی اظهار داشت: توافق نهایی صورت گرفته و او از امروز به عنوان سرمربی سپاهان کار خود را آغاز می کند.

وی درباره مدت زمان قرارداد ویسی گفت: این قرارداد هنوز در هیأت فوتبال ثبت نشده اما برای مدت زمان آن در نظر داریم تا آن را بلندمدت ببندیم.

مدیرعامل سپاهان در این باره که آیا بازیکنان استقلال خوزستان به سپاهان می آیند گفت: بازیکنانی که مد نظر ویسی هستند را به ما اعلام می کنند و ممکن است که سرمربی ما 10 بازیکن را بخواهد و ما در جلساتی که خواهیم داشت از بین آنها 6، 7 نفرشان را به سپاهان می آوریم. البته ما در کلیات با هم به توافق رسیده ایم ولی بحث اینکه چند نفر را می خواهند بیاورند در روزهای آتی مشخص می شود.

باقریان درباره دستیاران ویسی هم گفت: تقریبا باید روی این موضوع هم توافقات صورت گرفته و به زودی دستیاران ویس را هم معرفی می کنیم.

وی در ارتباط با اینکه تمرینات این تیم از چه زمانی آغاز می شود گفت: ما دو برنامه آماده سازی در نظر داریم که یکی شروع تمرینات و دیگری اردوی آماده سازی تیم است. فعلا قرار است تمرینات سپاهان با برنامه آماده سازی از بیستم تا بیست و پنجم استارت بخورد و بعد از آن درباره اردوی آماده سازی مان در داخل یا خارج از کشور هم با نظر ویسی برنامه ریزی می کنیم.

مدیرعامل سپاهان در این باره که چه زمانی قرارداد ویسی بسته یم شود گفت: ویسی امروز به باشگاه سپاهان می آید تا قراردادش را ببندد. او از امروز رسما سرمربی سپاهان می شود.

باقریان در این باره که آیا برای فصل بعد بازیکنی از سپاهان جدا می شود یا نه گفت: خانه تکانی در سپاهان خواهیم داشت و با توجه به شرایطی که در فصل قبل داشتیم فکر می کنم حداقل 6، 7 تغییر در نفرات تیم داشته باشیم.
منبع: کاپ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس