ارتش عراق از ساکنان شهر فلوجه خواست به تدریج از این شهر خارج شوند و خود را برای آغاز عملیات آزادسازی فلوجه از اشغال تروریست‌های داعش آماده کنند.

به گزارش مشرق، آغاز عملیات آزادسازی شهر فلوجه در استان الانبار، نزدیک است و ارتش عراق تلاش می‌کند افراد غیر نظامی را از این شهر خارج کند و با خیال آسوده به جنگ با داعش برای بازپس‌گیری این شهر برود.

به نوشته پایگاه خبری شبکه المیادین، فرماندهی «عملیات مشترک» ارتش عراق در بیانیه‌ای با اعلام اینکه عملیات آزادسازی شهر فلوجه نزدیک است، از اهالی این شهر خواست تا از مقرهای داعش و تجمعات آن‌ها دوری کنند و از شهر خارج شوند.

در این بیانیه‌ آمده است که عملیات آزادسازی فلوجه، با حضور نیروهای ارتش، عشایر اهل سنت و نیروهای الحشد الشعبی انجام خواهد گرفت.

ارتش عراق با نام‌گذاری «نبرد شکست تروریسم» برای عملیات آزادسازی شهر فلوجه، این عملیات را پیروزی برای تمام شهدا و آسیب دیدگان تروریسم دانسته است.

بنا بر این بیانیه، در آزاسازی فلوجه، نیروی هوایی و توپخانه‌ای عراق به همراه نیروی هوایی ائتلاف بین‌المللی ضد تروریسم، پوشش لازم را برای نیروهای عراقی فراهم خواهند کرد.

روز گذشته (شنبه) نیز حجت الاسلام والمسلمین شیخ «اکرم الکعبی» دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء، اعلام کرد که آزادسازی شهر فلوجه با حضور 13 گروه از نیروهای الحشد الشعبی انجام خواهد گرفت.

به گفته اکرم الکعبی، گروه‌های مختلف بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) تمام مقدمات جنگ را به پایان رسانده‌اند و در حال حاضر منتظر فرمان شروع عملیات هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس