آمریکایی ها به توانایی ایران در بازسازی هواپیمای جنگده شکاری اف 14 اعتراف کردند.

به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق، «بولتن نیوز» به نقل از سایت دیفنس تالک وابسته به وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) نوشت: در گزارشی از وضعیت اورهال تعمیرات اساسی و جزئی هواپیمای جنگی اف 14  معروف به تام کت خبر داد.

دراین گزارش آمده است ایران پس از 13 سال در "تب هشت"  اصفهان موفق به اورهال اف 14 شده است و متخصصان ایرانی توانسته اند که با 13 سال پشت کار خود، مسیر مناسبی را در بازسازی این هواپیمای پیشرفته نظامی طی کنند.

براساس این گزارش، هواپیمای تام کت که به صورت کامل تعمیرات اساسی بر روی آن انجام یافته است در اصفهان موجود است و جدید ترین اتفاقی که در این تعمیرات اساسی انجام شده است توانایی تام کت برای استفاده از صندلی دوم خلبان برای پروازهای دو نفره است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۹
    1 0
    کابین عقب تامکت های معمولی فقط جای نشستن کاربر سامانه های راداری هست و هدایت تامکت فقط از کابین جلو مقدور هست. اگر خبر درست باشه انصافا باید به متخصصان کشورمون دستمریزاد جدی بگیم
  • ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
    1 0
    بسیار عالیست...
  • از بچه های سنترال کلاب ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
    1 0
    لطفا از طرحهای وزارت دفاع و نیروی هوایی در زمینه ساخت جنگنده گزارشی تهیه کنید و در اینباره با مسولین مربوطه مصاحبه کنید و ازشان بپرسید که پس جنگنده پیشرفته بومی چه زمانی پرواز می کندو به خدمت در می آید ؟ چون واقعا جنگنده های نهاجا پیر شدن و جنگنده ای جدید و تازه نفس بایدجایشان را بگیرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس