معاون فرهنگی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امروزه دشمن در بحث نفوذ مصمم است، گفت: یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب بحث نفوذ است، اما عده‌ای در خواب به سر می‌برند و مأموران آن‌ها در برخی از دستگاه‌ها نفوذ کردند.

به گزارش مشرق، حسین یزدی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه کاشان با اشاره به اینکه حضور مردم در عرصه‌های مختلف مهم بوده و به‌عنوان وحدت و پشتوانه ملت به‌حساب می‌آید، اظهار داشت: نکات و توصیه‌های مقام معظم رهبری در خصوص اخلاق، بصیرت و نیز انجام عمل به‌موقع در نظام جمهوری اسلامی بسیار مهم است.
 
وی با اشاره به اینکه آمریکا ازاین‌رو که با تفکر انقلابی نظام جمهوری اسلامی در تضاد بوده و هست، نمی‌تواند پابرجایی این نظام را ببیند، افزود: آمریکایی‌ها به دلیل به وجود آمدن انقلاب نمی‌توانستند به خواسته‌های شوم خود برسند، در این صورت از ابتدای انقلاب تاکنون فتنه، نفاق و توطئه‌هایی را در نظام جمهوری اسلامی ایران به وجود آورده‌اند.
 
معاون فرهنگی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نهضت جمهوری اسلامی زمینه‌ای برای ظهور امام زمان (عج) است، ازاین‌رو می‌توان گفت توطئه دشمنان یکی پس از دیگری و با تدابیر اندیشمندانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری نابود خواهد شد.
 
وی با اشاره به اینکه امروزه دشمن در بحث نفوذ مصمم است و برای نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران از هر اقدام و وسیله‌ای استفاده می‌کند، گفت: یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب بحث نفوذ است، ازاین‌رو عده‌ای در خواب به سر می‌برند و دشمنان و مأموران آن‌ها در برخی از دستگاه‌ها نفوذ کردند.
 
یزدی به جریان‌های قبل از دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: زمانی که مجاهدین خلق و منافقین در جریان حق‌خواهی به موفقیت نرسیدند، آشوب و نابه‌سامانی‌هایی در مرزهای گوناگون به وجود آورده و به ترور شخصیت‌های برجسته پرداختند، اما به دلیل بصیرت و وحدت مردم توانستیم از بحران‌های گذشته رهایی پیدا کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه آرزوی ابرقدرت‌های غرب و شرق سقوط نظام جمهوری اسلامی ایران است، افزود: این ابرقدرت‌ها از اینکه نتوانستند از داخل ایران این نظام را نابود سازند، ناامید شده و جنگ تحمیلی علیه ایران را شروع کردند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس