کد خبر 576205
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۵

در مطلب امروز قصد داریم چند راهکار ساده برای حل مشکل لود نشدن عکس، فیلم و استیکر ها در گروه و کانال های تلگرام ارائه نماییم.

به گزارش مشرق، امروز کمتر کاربری پیدا می شود که با وجود داشتن گوشی هوشمند، تلگرام را بر روی اسمارت فون خود نصب نکرده باشد، چرا که تلگرام به یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در ایران تبدیل شده است.

در صورتی که پس از مدتی با تلگرام مشکل پیدا کرده اید و عکس ها، فیلم ها و استیکر های موجود در پیام و کانال ها برای شما باز نمی شود با ما در ادامه همراه باشید.

در مطلب امروز قصد داریم چند راهکار ساده برای حل مشکل لود نشدن عکس، فیلم و استیکر ها در گروه و کانال های تلگرام ارائه نماییم.

بسیاری از کاربران تلگرام تصور می کنند که مشکل لود نشدن عکس ها و فیلم های تلگرام به دلیل سرعت پایین اینترنت آن ها می باشد. اما کاربری که دچار این مشکل شود با سرعت های بالاتر نیز قادر به باز کردن فیلم و عکس های موجود در گروه و کانال های تلگرام نخواهد بود.

دلیلی که باعث لود نشدن عکس ها و فیلم های شما در تلگرام شده است، مباحث مربوط به کش برنامه تلگرام می باشد. در صورتی که در گروه ها و کانال های زیادی عضو هستید، عکس ها و فیلم های فرستاده شده ی گروه و کانال ها در پوشه Telegram شما ذخیره خواهد شد و هرچه که بیشتر در گروه ها و کانال ها عضو باشید، روزانه عکس و فیلم های بیشتری دریافت می کند.
این اطلاعات کش حساب می شوند و رفته رفته نیز به حجم آن ها اضافه می شود. در صورتی که تابحال کش برنامه ی تلگرام را پاک نکرده اید ممکن است پوشه کش شما حجمی حدود ۱ تا ۲ گیگابایت را داشته باشد.

این موضوع باعث کند شدن و اختلال سرعت در تلگرام می شود که یکی از نشانه های آن لود نشدن عکس، فیلم، موسیقی های موجود در تلگرام است.

برای حل این مشکل کافیست کش موجود در برنامه تلگرام را پاک نمایید، با انجام این کار فیلم و عکس های دریافت شده در پوشه ی کش پاک خواهد شد. اما پیام های رد و بدل شده به هیچ عنوان حذف نخواهند شد.

اما چگونه کش برنامه تلگرام را پاک کنیم؟

برای پاک کردن کش برنامه تلگرام به تنظیمات یا Settings برنامه مراجعه نموده و سپس به بخش Cache Settings مراجعه کنید.

حل مشکل لود نشدن عکس، فیلم و استیکرها در تلگرام

گزینه Clear Cache را انتخاب کنید.

اکنون تمامی گزینه ها را انتخاب کرده و سپس دکمه ی قرمز رنگ Clear Cache را انتخاب کنید.

حل مشکل لود نشدن عکس، فیلم و استیکرها در تلگرام

یکی دیگر از دلایل به وجود آمدن این مشکل، پر شدن حافظه ی گوشی شما می باشد. برای این منظور برنامه Clean Master را بر روی گوشی خود نصب کرده و فایل های اضافه را پاک کنید. یا اینکه کش گوشی خود را به صورت کامل پاک نمایید.

همچنین در صورتی که هنوز نیز این مشکل پا برجاست بهتر است اینترنت گوشی خود.را تغییر داده یا از اینترنت وای-فای استفاده کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس