کد خبر 576163
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶

ارتش عراق با کمک گروه‌های مردمی متحد خود سرانجام موفق شد شهر «الرطبه» واقع در غرب استان الانبار را به طور کامل پاکسازی کند.

شهر «الرطبه» استان الانبار پاکسازی شدبه گزارش مشرق، در پی عقب‌نشینی عناصر تروریستی داعش از حومه شرقی و شمال شرق شهر راهبردی «الرطبة»، ارتش، عشایر اهل سنت و نیروهای بسیج مردمی (الحشد الشعبی) با پشتیبانی دقیق جنگنده‌ها، پس از درگیری شدید توانستند از محور شرقی وارد شهر الرطبه شوند و خطوط دفاعی تروریست‌ها را بشکنند.

منابع خبری عراق گزارش دادند که عناصر داعش موفق شدند به طور کامل بر الرطبه مسلط شوند و آن را به طور کامل از دست داعش آزاد کنند.

در همین حال، رئیس کمیته امنیتی شورای استانداری الانبار عراق امروز(پنجشنبه) اعلام کرد که نیروهای عراقی مدیریت امنیتی شهر الرطبه را پس از آزادسازی کامل آن به اداره امنیتی محلی تحویل دادند.

«راجع العیساوی» گفت: نیروهای امنیتی پس از تسلط بر الرطبه برای آزادسازی ورودی منطقه «الولید» بین عراق و سوریه و برقراری امنیت در همه مناطق شهرستان «القائم» در غرب الانبار و سپس آزادسازی دیگر مناطق در «الفرات» آماده می شوند.

درگیری از اواخر شب گذشته تا صبح امروز بشدت ادامه داشت و نیروهای عراقی موفق شدند علاوه بر پیشروی در مناطق شرقی، مواضع خود را در مرکز شهر از جمله در بیمارستان شهر، ساختمان شهرداری، مرکز اصلی توزیع آب و منطقه «الانتصار» تثبیت کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس