کد خبر 576079
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲

سخنگوی گردانهای حزب الله عراق از مخالفت صریح آمریکا با آزادسازی شهر تررویست نشین فلوجه در استان الانبار این کشور خبر داده است.

گروه بین الملل مشرق- سخنگوی گردانهای حزب الله عراق از مخالفت صریح آمریکا با آزادسازی شهر تررویست نشین فلوجه در استان الانبار این کشور خبر داده است.

مخالفت آمریکا با آزادسازی فلوجه!

بنابر این گزارش، سید جعفر الحسینی در گفتگو با رسانه های عراقی از نامه محرمانه دولت آمریکا به حیدر العبادی" نخست وزیر این کشور در مخالفت با عملیات آزادسازی شهر فلوجه از اشغال گروه تروریستی تکفیری داعش توسط نیروهای ارتش  و بسیج مردمی عراقی خبر داده است. به گفته وی دولت آمریکا در نامه خود به عبادی نسبت به خطراتی که متوجه "عشائر سنی ساکن فلوجه" است ابراز نگرانی کرده است.

مخالفت آمریکا با آزادسازی فلوجه!

این در حالی است که عشائر اهل سنت فلوجه شریک جنایات داعش بوده و از ابتدای ورود تروریستها به عراق نقش بسزائی در اشغال شهرهای استان الانبار و گسترش حملات داعش به بغداد و استانهای جنوبی این کشور ایفا کرده بودند. سال گذشته شیوخ شائر فلوجه با حضور در ضیافت داعش با ابوبکر البغدادی رهبر این گروه تکفیری بیعت کرده بودند. در این مراسم داعش یکی از سربازان ارتش عراق را در زیر پای شیوخ عشائر فلوجه قربانی کرده بود.

مخالفت آمریکا با آزادسازی فلوجه!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
    0 0
    حمله کنید و بکشید این سگ هارو منتظر چی هستید ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس