کد خبر 575497
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تراکتورسازی باید در بازی برگشت زود به گل برسد تا بتواند نتیجه دیشب را جبران کند.

به گزارش مشرق، سید صالحی در گفت و گو با رادیو ورزش درباره شکست تراکتورسازی اظهار داشت: : کمتر کسی انتظار داشت که تراکتورسازی به النصر ببازد آن هم با این نتیجه. این تیم یکی از ضعیف ترین تیم هایی است که در گروهش هم به عنوان تیم دوم صعود کرد و سابقه چندانی هم در آسیا ندارد. البته به نظر می رسید که بازیکنان تراکتورسازی خوب ریکاوری نشده بودند و علاوه بر آن چون تراکتور با ترکیب ثابت در هفته های گذشته به میدان رفته بود آنالیزورهای حریف به خوبی این تیم را آنالیز کرده بودند.

وی افزود: البته تراکتور بر خلاف جریان بازی گل خورد و کمتر کسی فکر می کرد این همه گل بخورد. اگر ضربه حاتمی در ابتدای بازی گل می شد نتیجه فرق می کرد ولی کار برای بازی برگشت خیلی سخت است اما غیرت ایرانی و حمایت هواداران می تواند این شرایط را برای این نماینده شایسته کشورمان رقم بزند که بتوانیم بازی را با برد سه بر صفر به پایان برسانیم.

کارشناس فوتبال کشورمان در این باره که برگ برنده تراکتور در بازی برگشت چه عاملی می تواند باشد گفت: برگ برنده تراکتور در بازی برگشت باید این باشد که بتواند در ده دقیقه اول به گل برسند و به قول ما فوتبالی ها که می گوییم 4 برهه طلایی در هر بازی وجود دارد که یکی از آنها گلزنی در دقیه یک تا 5 است به گل برسد. البته با توجه به سنگینی هوا در تبریز و ارتفاعی که این شهر دارد کار برای حریف سخت است و این امیدواری وجود دارد که بتواند نتیجه دلخواهش را بدست بیاورد.

سیدصالحی گفت: شب گذشته بختیار رحمانی و سروش رفیعی بازی همیشگی شان را انجام ندادند و اگر در بازی برگشت مثل همیشه کار کنند این نتیجه تغییر خواهد کرد تا نماینده کشورمان به دور بعد راه پیدا کند. البته حریف تراکترو هم دست و پا بسته نیست و احتمالا می اید تا بازی بسته ای را انجام دهد و باهوش عمل خواهد کرد.
منبع: کاپ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
    0 0
    قلعه نویی نشون داد که یه مربی به روز و بادانش و کاربلده !!! و مربیگری در اسپانیا و آلمان حداقل حقشه.
  • محسن از اصفهان ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
    0 0
    واقعا و البته مربی تیم کهکشانی قلک سازی شهرضا نیز حقشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس