کد خبر 574955
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱

مراسم تشییع پیکر مربی بااخلاق بسکتبال ایران صبح امروز با حضور اهالی ورزش، مسئولان فدراسیون و برخی چهره‌های غیرورزشی برگزار شد.

به گزارش مشرق، مراسم تشییع پیکر مرحوم علیرضا نیکورفتارراد از مربیان ارزنده بسکتبال صبح امروز دوشنبه در مجموعه ورزشی شهید کشوری برگزار شد و سپس پیکر آن مرحوم برای خاکسپاری به بهشت زهرا(س) انتقال یافت.

در مراسم تشییع پیکر مرحوم نیکورفتارراد برخی مسئولان فدراسیون بسکتبال، مسئولان و مدیران فدراسیون دوومیدانی، محمود مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال، دکتر علی عسگری مدیرعامل خبرگزاری مهر و روزنامه تهران تایمز، محمدرضا اسماعیلی عضو هیات مدیره خبرگزاری مهر، سعید صدراییان مدیرکل اخبار داخلی خبرگزاری مهر و ... حضور داشتند.

محمود مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال در این مراسم ضمن تجلیل از زحماتی که زنده‌یاد علیرضا نیکورفتارراد برای جامعه بسکتبال متحمل، گفت: درگذشت این مربی ارزنده، جامعه بسکتبال را عزادار کرد. زنده‌یاد نیکورفتار تنها نامش نیکو نبود و رفتار نیکویش قابل تقدیر بود.

مشحون ادامه داد: بنده درگذشت این مربی ارزنده را به خانواده ایشان و جامعه بسکتبال تسلیت می‌گویم و امیدوارم که سایر بازماندگان در صحت و سلامتی به سر ببرند و از رفتار نیکو زنده‌یاد نیکورفتار درس گرفته باشند.

عليرضا نيكورفتارراد يكی از مربيان پرتلاش در ليگ دسته يک بود که همراه تيم نيروی زمينی توانست دوباره سهميه حضور در ليگ برتر كشور را به دست بياورد و با این تیم در این رقابت ها حضور داشت.

از جمله عناوین و افتخارات مرحوم علیرضا نیکورفتارراد می تواند به موارد زیر اشاره کرد: سرمربی تیم بسکتبال نفت امیدیه، مربی تیم ملی بسکتبال ایران، سرمربی تیم نیروی زمینی در مسابقات لیگ برتر کشور و لیگ دسته اول، مربی تیم استقلال زرین قشم در لیگ برتر، سرمربی تیم استقلال زرین قشم در لیگ اول کشور و صعود به لیگ برتر، مربی تیم توزین الکتریک کاشان ، سرمربی تیم های تهران جهت شرکت در مسابقات کشوری، سرمربی تیم های باشگاه راه آهن(رده های مختلف)، سرمربی و مربی تیم هما، سرمربی تیم پیشگامان تهران و شرکت با این تیم در مسابقات بین المللی ترکمنستان.


   

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
    خدا بیامرزدشان
  • فرهاد ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
    0 0
    با سپاس فراوان از مسولین محترم وب سایت خبری مشرق برای پوشش خبری و توآم با عکس از مرا سم تشیع جنازه دوست و پسر داییم عریزم زنده یاد علیرضا نیکو رفتار راد را با تمام وجود از همگی دست اندرکاران قدردانی کرده باشم.و فرصت را محترم داشته به خانواده آن مرحوم وتمام بازیکنان، همکاران شما و دوستداران بسکتبال و ایشان تسلیت گفته باشم. روح اش شاد و خا طره اش گرامی باد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس