رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: مهدی طارمی برای انتخاب شدن به عنوان برترین بازیکن راه درازی را در پیش دارد.

به گزارش مشرق، جعفر کاشانی درباره انتخاب مهدی طارمی به عنوان بازیکن برتر فصل پانزدهم در نظرسنجی برنامه 90 اظهار داشت: مهدی طارمی هنوز خیلی جوان است. او باید آبدیده و تراشیده شود. زدن چند گل باعث بزرگ شدن یک ورزشکار نمی شود. هر زمان فرهنگ ورزشکار رشد کرد آن زمان باید او را به عنوان بازیکن برتر انتخاب کرد. طارمی فوتبالیست قابلی است اما همچنان باید تعلیم و تربیت شود تا بتوان او را قهرمان مطلق نامید.

وی ادامه داد: البته همواره مدافع بازیکنان جوان پرسپولیس بوده و هستم. پای آنها ایستادم حتی آن زمان که در چهار بازی اول تیم نتیجه نمی گرفت و خیلی ها برای نشستن جای برانکو برنامه ریزی می کردند من پشت برانکو و تیمش ایستادم و حاصلش هم کسب عنوان دومی در لیگ برتر بود. اینجاست که می گویم طارمی قبل از اینکه به خودش نگاه کند باید ببیند در چه باشگاهی حضور دارد. باشگاه پرسپولیس اسطوره هایی داشته که امثال طارمی باید به آنها نگاه کنند و از کردارشان درس بگیرند.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس در این ارتباط در واکنش به تقلید صدای پروین و دایی در جشن دیروز باشگاه گفت: متاسفم! وقتی این اتفاق افتاد من سالن را ترک کردم. علی پروین و دایی به خصوص علی پروین که از بنیانگذاران پرسپولیس است. زمانی که ما شاهین را به پرسپولیس منتقل کردیم علی پروین و جمعی دیگر از پرسپولیسی ها این باشگاه را مطرح کردند و جزو سرمایه های این باشگاه محسوب می شوند.

کاشانی در این باره که با این تفاسیر چرا در جمع پرسپولیسی ها این اتفاق رخ داده، توضیح داد: متاسفم! کار بزرگ آدم بزرگ می خواهد. این افراد از مفاخر باشگاه پرسپولیس بودند و نباید این رفتار در قبال آنها انجام می شد.

وی همچنین در این باره که آیا در هیات مدیره باشگاه تغییراتی صورت خواهد گرفت بیان داشت: ما به زودی درباره موقعیت کاری هیات مدیره برنامه ای را ارائه خواهیم کرد. خوشبختانه این هیات مدیره کار خود را در فصلی که به پایان رسید به نحو احسن انجام داد. چه به لحاظ معنوی و چه به لحاظ اقتصادی. چه در بحث حمایت و چه در بحث هدایت.

کاشانی در این باره که جشن روز گذشته پرسپولیس به چه دلیل بوده و برخی آن را مراسم جشن نایب قهرمانی تلقی کرده بودند توضیح داد: خیر نایب قهرمانی جشن گرفتن ندارد. این مراسم به نوعی برای تجلیل و خداحافظی از برانکو ترتیب داده شده بود که می توان آن را گودبای پارتی برانکو نام نهاد. او فردا ایران را ترک می کند و به پاس تلاش شبانه روزی اش در فصلی که به پایان رسید این مراسم برایش ترتیب داده شد.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس همچنین درباره جذب علیرضا بیرانوند گفت: آمدن به این باشگاه نباید فقط صرف خوب بازی کردن باشد. بازیکن با هر فرهنگی به باشگاه پرسپولیس بیاید به واسطه شهرت و بزرگی پرسپولیس مشهور می شود چون این شهرت ناشی از گذشته پرافتخار باشگاه است. هرکسی به این باشگاه می آید باید به لحاظ شخصیتی جایگاه بسیار بالایی دارا باشد.

وی ادامه داد: باشگاه های بزرگی مانند رئال و بارسا هرگز هر فوتبالیستی را به سادگی جذب نمی کند. صرف اینکه یک فوتبالیست از نظر فنی قابل باشد نمی تواند به چنین تیم هایی راه پیدا کند چون بازیکن جدید اگر با فرهنگ پایین به باشگاه بیاید پس از مدتی همان بازیکن سربار باشگاه خواهد شد و گذشته و اعتبار باشگاه را هم پایین خواهد کشید. آنچنان که همین حالا هم شاهد چنین حضوری از سوی برخی بازیکنان هستیم. امیدوارم در انتخاب نفرات دقت کامل صورت بگیرد.
منبع: کاپ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 31
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 32
  • مهدی ترک ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
    جناب آقای کاشانی منظور از فرهنگ پایین ایشان چیست یعنی باید حتماض شلوار باب اسفنجی بپوشد تا با فرهنگ شود و یا نه باید در پارتی های شبانه دستگیر شود
  • عباس ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
    منظورش سوشا مکانی است
  • عباس ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
    منظور اقای کاشانی در مورد اقای بیرانوند با استدلالی بیان شده از فرهنگ بالای ایشان است که باشگاه را متعلق به فرهنگ دل خواهش میداند ایشان باید در گفتار خود اصلاحاتی را انجام دهند
  • میلاد ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
    بی فرهنگ کسیه که توهین کنه به دیگران اقای کاشانی شما همیشه جلوی موفقیت پرسپولیس بودین با کردار و گفتارتان باشکاه پرسپولیس میراث پدری هیچ کس نیس متعلق به هوادارانه
  • میلاد ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
    بی فرهنگ کسیه که توهین کنه به دیگران اقای کاشانی شما همیشه جلوی موفقیت پرسپولیس بودین با کردار و گفتارتان باشکاه پرسپولیس میراث پدری هیچ کس نیس متعلق به هوادارانه
  • لرستانی ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
    واقعا راست گفتی بیرانوند مثه سوشا نیست بهش یاد بده توهین کردی با فرهنگ چه خوش امد گویی
  • ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
    آقاي كاشاني شماداريد به شخصي كه كامل نمي شناسيد توهين ميكنيد.اين ناشي از كم فرهنگي خودشما نيست.يك بچه ساده شهرستاني كه افتخارش نان حلال پدرش ميباشد آيا بي فرهنگ است.جالبه ايشان يكي ازمديران باشگاه فرهنگي و...... پرسپوليس است
  • محمد ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
    درست صحبت کن ، از کجا فهمیدی که فرهنگش پایینه ؟ امثال شما باعث عقب موندن فوتبال شدید انگار خودت برا فوتبال چیکار کردی
  • حمید ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
    به هیچ روی معنی حرف ایشان را نفهمیدم. به قول شاعر:.دلایل قوی باید و معنوی/ نه رگهای گردن به حجت قوی. به نظر میرسد جناب کاشانی هنوز الفبای فرهنگ را نمیداند. در ضمن اشاره به بارسلونا عذر بدتر از گناه است. سوارز برای چی شش ماه محروم شد!!!
  • ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
    این آقا با صراحت گفته است من به پرسپولیس آمده ام تا دروازه بان شماره یک تیم ملی باشم !! یعنی اینکه پرسپولیس برای او فقط یک سکوی پرتاب محسوب میشود و لاغیر !! آیا این ضعف فرهنگی نیست ؟ ضعف فرهنگی به لباس و قومیت و مدرک تحصیلی نیست ! فرهنگ عضویت در یک باشگاه قدیمی و ریشه دار و پُر طرفدار این نیست که طرف برای رسیدن به تیم ملی به آن عمل کند ! بازیکنان اینگونه تیمها باید برای موفقیت باشگاه و خوشحالی طرفداران فرهنگ گذشتن از منافع شخصی و تآمین منافع باشگاه را داشته باشند ! حرفهای کاشانی کاملآ درست و متین و با محتواست !
  • خلخالی ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
    متاسفم کاشانی!!!
  • ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
    آقای کاشانی تو با فرهنگی که انقد دم از بی فرهنگی میزنی؟! کاش می گفتی منظورت از بی فرهنگی چیست؟! شما چه گلی به سر پرسپولیس زدی حالا آقای کاشانی؟! یعنی شما باید بازیکنان رو اول تفتیش فرهنگی بکنی بعد انتخاب؟! تا امثال شما بالای سر تیم باشین تکلیف ش مشخصه!!
  • محسن ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
    واقعا .بافرهنگ اینه که حرف زدن بلد نباشی خوب فحش دادن بلد باشی . عکس های آنچنانی داشته باشی............
  • ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
    بیرانوندهمان بازیکنی بودکه درکره ی جنوبی دریک راهرو کوچک نمازش راخواند.پرسپولیس به بازیکنانی بااین فرهنگ وتقیدنیازدارد.اقای کاشانی احتمالاافرادی مثل مکانی رومیپسندد
  • محمد ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
    اقای کشانی اگر شما خیلی نگران فرهنگ بازیکنان بودی اقای سوشا مکانی تا الان این قدر پشت سر هم ابروی باشگاه رو نیم برد اون وقت دست پیش میگیرید که پس نخورید؟؟؟
  • علی ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
    این توهین آشکار به بختیاری هاست بیرانوند همشهری عزیز قرارداد را فسخ کن
  • اکبر ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
    متاسفم جناب کاشانی کسی از این بازیکن بی فرهنگی ندیده. بی فرهنگ کسیه که به دیگران توهین کنه.....
  • ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
    آقای کاشانی معیار فرهنگ شما تهرانی بودن است ، واقعا افسوس میخورم که افرادی مثل شما صاحب نظر هستید. فردی به سن شما باید سنجیده تر حرف بزند
  • سجاد ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
    لباس فرشتگان را می پوشند آدمها!!! هنگام قضات یکدیگر آقای کاشانی حتی اگه از آقای بیرانوند چیزایی میدونید که بقیه نمیدونن نباید بهشون توهین میکردید... ما از داشتن همچین اسطوره هایی بیزاریم.
  • امین ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
    دست از این بد اخلاقی ها و بی ادبی کردن به دیگران بردارید .چرا بعضی از این پرسپولیسی ها فقط خودشان را ادم می دانند و دیگران را بی فرهنگ؟ جمع کنید این بند و بساط مسخره تان را.
  • احمد ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
    اينقد از بالا و با غرور حرف نزن آقای کاشانی لااقل دو تا کتاب بخون در مورد فرهنگ و اظهارنظر کن
  • کیانوش ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
    بیرانوند با اصالت آریایی وغیرتی لر تبار، تنها اشتباهش این بوده که جانشین سوشا بافرهنگ! با غیرت!شده؛
  • ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
    هر بازیکن با هر فرهنگی ????? اونوقت سوشا مکانی با کدوم فرهنگ جذب کرده بودین؟
  • ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
    کسی که لباس تیم ملی را برتن کرد ودر میادین بین المللی سرود ملی کشورش را سرور نباید بی فرهنگ لقب بگیرد.ایشان ثمره تلاش و کوشش خود وسلامت رفتاری خود است.وبازیکن سفارشی نیست وبا لیاقت خود را اثبات کرده .متاسفم که کاشانی فرهنگ را از نگاه سطحی نگر خورش تعریف کزده.درپایان کاشانی بداند لرستان سرزمین عالمان و داتشمندان ونویسندگا ن است بعد نیسا سرگذشت این قوم را مطالعه کنید تا به عمق فرهنگ آنها برسید.از طرفی از آقای بیرانوند و امیری می خواهم سفیر ونماینده شایسته لرستان باشند.
  • محمد سرخ ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
  • ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
    لنگ و فرهنگ؟؟ خخخخخخ جناب کاشانی اشتباهی اومدی تو نظرسنجی برنامه نود همیشه لنگ قهرمانه ولی حقیقت جور دیگه از اب در میاد. هر سال اول فصل یه بار تو نظرسنحی نود لنگ قهرمان میشه یه بارهم اخر فصل. بازبکناشم همه بهترینن... البته فقط در نظرسنجی نود. تیم ملی چین هم تو نطرسنجی ها همواره قهرمان جهانه!!
  • ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
    0 0
    آقای کاشانی تو با فرهنگی که انقد دم از بی فرهنگی میزنی؟! کاش می گفتی منظورت از بی فرهنگی چیست؟! شما چه گلی به سر پرسپولیس زدی حالا آقای کاشانی؟! یعنی شما باید بازیکنان رو اول تفتیش فرهنگی بکنی بعد انتخاب؟! تا امثال شما بالای سر تیم باشین تکلیف ش مشخصه!!
  • محمد لنگي ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
    0 0
    تكليف آفتاب پرست مشخصه
  • رضا ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
    0 0
    تا بيسوادهاي با فرهنگي !! مثل كاشاني پيشكسوت پرسپوليس هستند . عنوان باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس معنا ندارد.
  • ناشناس ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
    0 0
    به نظرم آقای کاشانی و امثالهم باید بدانند وقتی مطلبی رو مطرح می کنند،باید تمام جوانب رو در نظر بگیرند،خود باشگاه میتونه نقش بسزایی در فرهنگ سازی بازیکن داشته باشه(نرفتن دنبال حواشی و......)که آقای بیرانوند یک فرد متعهد وبا اصالت خانوادگی می باشند
  • ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
    0 0
    دقیقا منظورشو تکرار کن اگر منظورش توهینه به شدت خودش بی فرهنگه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس