کد خبر 574693
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۷

مرد طلافروش دزدانی را اجیر کرد تا به مغازه‌اش دستبرد بزنند

به گزارش مشرق، بازسازی صحنه سرقت مسلحانه از یک طلافروشی که با سناریوی ساختگی مرد طلافروش برای فرار از بدهکاری طراحی شده بود در محل حادثه انجام شد.

ساعت 8 صبح هفتم بهمن سال گذشته مأموران کلانتری 102 پاسداران در جریان سرقت مسلحانه‌ای از یک مغازه طلافروشی در بازار جواد‌الائمه چهارراه پاسداران قرار گرفتند و بسرعت تیمی از مأموران برای بررسی‌ها راهی محل حادثه شدند.

سرقت مسلحانه از طلا فروشی با نقشه صاحب مغازه

در ادامه نیز تیمی از مأموران اداره یکم پلیس آگاهی تهران تحت‌نظر سردار عباسعلی محمدیان رئیس پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات ویژه وارد عمل شدند. مرد طلافروش که چهره‌ای ناآرام داشت در تحقیقات گفت: پس از بازکردن در گاوصندوق در حال چیدن طلاهای ویترین مغازه بودم که ناگهان دو مرد مسلح وارد شدند.

ابتدا دزدان دست و پاهایم را بسته و سپس همه طلاها را به سرقت برده و در زمان فرار همه سیستم‌های مداربسته مغازه را هم با خود بردند.

در ادامه کارآگاهان با ردیابی‌های ویژه به مخفیگاه دزدان مسلح در یکی از شهرهای اطراف تهران رسیده و همزمان با دستگیری آنها راز این سرقت فاش شد.

چرا که همزمان با اعتراف دزدان ساختگی، مأموران پی‌بردند نقشه سرقت مسلحانه را مرد طلافروش طراحی کرده و یکی از دزدان نیز از دوستان  داماد طلافروش است.

مرد طلافروش وقتی دریافت نقشه‌اش لو رفته چاره ای جز بیان حقیقت ندید و گفت: «حدود 7 میلیارد تومان بدهکار بودم و برای فرار از دست طلبکاران این نقشه را طراحی کردم!»2 دزد جوان هم ادعا کردند با گرفتن 30 میلیون تومان از سوی مرد طلافروش تن به این سرقت داده‌اند اما فکر نمی‌کردند دستگیر شوند.

براساس این گزارش صحنه بازسازی این سرقت مسلحانه ساعت 10 صبح دیروز با حضور رئیس پلیس آگاهی پایتخت و در حضور مردم و پلیس اجرا شد.

سردار محمدیان پس از بازسازی صحنه از مردم خواست به هیچ عنوان در چنین مراکزی که حتی پروانه کسب ندارند سرمایه‌گذاری نکنند چرا که این کار اقدامی غیرمنطقی است.

به گفته وی این پرونده تا قبل از افشای راز سرقت،در دادسرای ناحیه 34مطرح بود. اما  در حال حاضر به دادسرای ناحیه 4 ارجاع شده است. ضمن اینکه مالباختگانی که طلاهای خود را در این مغازه به امانت گذاشته بودند می‌توانند برای پیگیری پرونده به اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند./ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر علی ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
    با این کارش همه رو مسخره کرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس