کد خبر 574282
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵

خانواده سینما در نقطه انفجار ایستاده است. بحران معیشتی گریبان همه صنوف را گرفته، همه. دستیاران کارگردان، تدارکات، دستیاران فیلمبردار و ....

مریلا زارعی:سینما در نقطه انفجار ایستاده استگروه فرهنگی مشرق: مریلا زارعی که این روزها فیلم سینمایی «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا با بازی او در سینماهای کشور در حال اکران است،‌ در حال حاضر یکی از اعضای خانه سینماست.
زارعی درباره کارکرد این خانه و نحوه رسیدگی‌اش به اوضاع معیشتی هنرمندان گفت: «من به این دلیل که خودم یکی از اعضای خانه سینما هستم، نمی‌توانم اظهار نظر قطعی داشته باشم و شاید حرف‌های من در شرایط فعلی جذابیت چندانی در مورد این مسئله خاص نداشته باشد، چرا که شاهد فعالیت دلسوزانه همه صنوف برای حل مشکلات اعضایشان هستم»

بازیگر فیلم سینمایی «شیار143» در ادامه ضمن تاکید به شرایط نامناسب معیشتی اصناف مختلف در این خانه، به بانی فیلم توضیح داد: «شکی نیست همه اصناف سعی دارند برای اعضای صنف خود شرایط را مهیا کرده و مشکلاتشان را رفع کنند. این حمایت صنف از اعضای خود مسئله مهمی است که نیازمند فراهم بودن شرایط لازم برای انجام این کار است، اما وقتی نگرش کلی و درستی وجود ندارد، هر تلاشی بیهوده و هر تصمیم تازه‌ای برای بهتر شدن اوضاع بی اثر است»

مریلا زارعی در ادامه درباره مافیایی که برخی از هنرمندان سینما و تلویزیون از آن نام می‌برند، گفت: «این مباحث باید از دیدگاه کسانی که آن را مطرح می‌کنند واکاوی شود؛ یعنی دلیل بیاورند و کارگردانان و تهیه کنندگان محترم هم قطعا پاسخ مطلوب را خواهند داشت. تا جایی که من می‌دانم، پیشنهاد کاربر اساس توانایی و تناسب افراد با نقش و نظر مخاطب سینما اتفاق می‌افتد. پس در این موضوع خاص اظهار نظری ندارم، اما از اینکه عده‌ای از هنرمندان به هر دلیل، بخصوص هنرمندان پیشکسوت بیکار هستند، بسیار متأسفم و معتقدم این موضوع باید از طریق بحث امنیت شغلی پیگیری شود»
بازیگر فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» در آخر گفت: «خانواده سینما در نقطه انفجار ایستاده است. بحران معیشتی گریبان همه صنوف را گرفته، همه. دستیاران کارگردان، تدارکات، دستیاران فیلمبردار و ....»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    ان شا الله هرچه زودتر سینما گران خانه سینمایی ایرانی که عوامل بی جیره و مواجب عادی سازی فرهنگ هالیوود هستند هرچه زودتر بساظشان فروبپاشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس