کد خبر 574088
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۳:۱۶

رئیس مرکز پزشکی فیفا در ایران گفت: همه ما در مجموعه پزشکی ایفمارک اولویت کاری‌مان خدمت به تیم ملی و بازیکنان این تیم بوده و در این راستا از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

به گزارش مشرق، زهره هراتیان اظهار داشت: ابتدا باید عنوان کنم که بنده طی چند روز گذشته هیچ مصاحبه‌ای با هیچ رسانه‌ای انجام ندادم و صحبت‌هایی که از قول من در یک رسانه منتشر شد، کذب محض است.

وی ادامه داد:‌دوستان از خودشان شایعه درست می‌کنند و آن را در دهان ما انداخته و سپس تکذیبیه‌اش را می‌گیرند و جالب است که چنین فضایی در رسانه ایجاد شده است.

هراتیان گفت: بنده دو روز پیش برای انجام کارهای اداری جلسه‌ای را با آقای ساکت برگزار کردم که چند ساعتی طول کشید و به هیچ‌وجه در فدراسیون با آقایان تاج و کی‌روش برخوردی نداشتم که بخواهد در آن اتفاقی رخ بدهد یا صدای ما بالا برود.

مسئول ایفمارک یادآور شد: گویا دیگر برای کارهای اداری هم نمی‌توان به فدراسیون مراجع کرد؛ چراکه هزار حرف و حدیث و شایعه ایجاد می‌شود. این کارها، کارهای نامناسبی است و امیدوارم دیگر شاهد پخش چنین مصاحبه‌هایی، در حالی که هیچ صحبتی انجام نداده‌ام، نباشم.

وی در مورد حضور کی‌روش در ساختمان ایفمارک که گفت: سرمربی تیم ملی عصر گذشته به ساختمان ایفمارک آمد و از امکانات و تجهیزات این ساختمان دیدن کرد و برخورد خوبی هم با بنده و سایر کارکنان داشت.

افسر پزشکی فیفا افزود: در مجموع فضا، یک فضای مثبت و تعامل‌گونه در راستای حل مشکلات حرفه‌ای و کاری بوده و باید یک بار دیگر تأکید کنم که همه ما در این مجموعه پزشکی اولویت کاری‌مان خدمت به تیم ملی و بازیکنان این تیم بوده و در این راستا از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس