نویسنده کتاب «عصرهای کریسکان» در نشست نقد و بررسی این کتاب، گفت: سوژه‌های بسیاری از داستانهای دفاع مقدس مانده که نویسندگان به آن نپرداختند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق؛ کیانوش گلزار راغب (نویسنده کتاب شنام و عصرهای کریسکان) گفت: از ابتدای نگارش کتاب «شنام» دریافتم که اگر ما بخواهیم خاطرات را به صورت زیبا روایت کنیم می‌توانیم خواننده را اغنا کنیم.

وی افزود:«کتاب شنام» و «عصرهای کریسکان» دو کتاب هستند که یک داستان و خاطره را از دو دیدگاه مختلف روایت کرده‌اند؛ بنده قصد داشتم این داستان و خاطره  را از چهار دیدگاه مختلف در چهار کتاب نگارش کنم که خوشبختانه دو جلد از این داستان چاپ شده است. همه رزمندگان دفاع مقدس خاطرات مشترکی دارند اما من برای کتابهایم به دنبال داستانهای خاص هستم.

گلزار راغب بیان کرد: ما در زمینه داستانهای دفاع مقدس سوژه‌های بسیاری داریم که هنوز هیچ نویسنده‌ای به آن نپرداخته است.در حال حاضر در حال نگارش کتاب سوم از این مجموعه کتابها هستم.

سعید زاده نیز گفت: این کتاب تنها 50 درصد از خاطرات من است و خاطرات دیگرم را هنوز مطرح نکرده‌ام؛ این کتاب به گونه‌ای است که هر کس می‌تواند بسته به  نیاز و سلیقه خود از آن استفاده کند؛ علت نامگذاری این کتاب با عنوان «عصرهای کریسکان» به این علت بوده است که تمام وقایع و اتفاقات این  داستان در دره کریسکان و در  زمان عصر اتفاق افتاده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس