کد خبر 573798
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵

جانشین فرمانده کل سپاه، دلبستگی به غرب را یک سراب و فریب عنوان کرد و گفت: این آرزو که مسیر سعادت ما از جاده غرب می‌گذرد، کوته‌بینی سیاسی و بی احترامی به ملت است.

پیام تبریک سرلشکر صفوی به رییس جدید رسانه ملیبه گزارش مشرق، سردار سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا طی پیامی انتصاب عبدالعلی علی‌عسکری را به ریاست سازمان صدا و سیما  تبریک گفت.

در پیام سرلشکر صفوی آمده است: انتصاب شایسته جنابعالی به سمت «ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران» در آستانه ماه شعبان المعظم، که جلوه ای از تعهد، کارآیی و افتخار آفرینی آن برادر گرانمایه در سنگرهای متعدد مدیریتی و فرصت های خدمت به انقلاب، نظام و میهن اسلامی به شمار می رود را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

در این پیام آمده است: سابقه درخشان جنابعالی در مسندهای مدیریتی گذشته و همچنین داشتن تجربیات همراه با علم و معرفت در سطوح مختلف، دستمایه ارزشمندی است که در ارتقاء آن  سازمان  نقش موثر و تعیین کننده ای خواهد داشت.

صفوی در این پیام آورده است: با ابراز خرسندی از این انتصاب، موفقیت روز افزون آن برادر ارزشمند در تحقق ماموریتهای محوله، تحت توجهات خاصه حضرت ولی عصر «عج» و تبعیت از مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای «مدظله العالی» را از درگاه ایزد متعال مسئلت دارم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس