کد خبر 573735
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹

سرپرست باشگاه نفت تهران گفت: منصوریان اگر می‌خواست قراردادش را فسخ کند چون با ما هماهنگ است حتما به ما می‌گفت.

به گزارش مشرق، احمد ابراهیمی در خصوص واگذاری باشگاه نفت گفت: لیگ برتر به تازگی به اتمام رسیده است. از طرفی هم کارهای کارشناسی بر روی واگذاری باشگاه انجام شده و به نظرم تا چند روز آینده برنامه‌های واگذاری باشگاه به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: وزارت نفت از لحاظ قانونی نمی‌تواند برای باشگاه هزینه کند و به همین دلیل مسئولان به دنبال فروش این باشگاه هستند. قطعا زمانی که نقل و انتقالات انجام شود بهتر می‌توان در خصوص مسائل دیگر به صحبت پرداخت.

سرپرست باشگاه نفت تهران در خصوص اینکه گفته می شود علیرضا منصوریان قراردادش را با این باشگاه فسخ کرده، گفت: منصوریان با ما قرارداد دو ساله داشت و طبق قراردادی که ثبت شده بود هم باشگاه نفت و هم منصوریان هر زمان که می‌خواستیم می‌توانستیم این قرارداد را فسخ کنیم و حتی نیازی به رفتن به سازمان لیگ هم نبود. با این همه منصوریان در کلیه موارد با ما هماهنگ است و قطعا اگر قصد داشت قراردادش را فسخ کند به ما می گفت که تا الان این اتفاق نیفتاده است.

وی درباره مطالبات بازیکنان نفت هم اظهار داشت: قطعا خریدار بعدی باشگاه نفت همه مبالغ بدهی‌ها را می‌پردازد و بعد انتقال به صورت قانونی انجام می شود. بازیکنان خیال‌شان راحت باشد که به حق و حقوق خود می رسند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس