کد خبر 573649
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷

در ادامه دور جدید درگیری های شدید میان تروریستهای تکفیری داعش با رزمندگان ارتش و بسیج مردمی سوریه در شهر دیرالزور واقع در شرق این کشور، صبح امروز یک عامل انتحاری لبنانی تبار داعش پیش از رسیدن به هدف تعیین شده به هلاکت رسید.

گروه بین الملل مشرق- در ادامه دور جدید درگیری های شدید میان تروریستهای تکفیری داعش با رزمندگان ارتش و بسیج مردمی سوریه در شهر دیرالزور واقع در شرق این کشور، صبح امروز یک عامل انتحاری لبنانی تبار داعش پیش از رسیدن به هدف تعیین شده به هلاکت رسید.

انتحاری ناکام لبنانی عضو داعش در دیرالزور+عکس

بنابر این گزارش، "ماهر سالم ضناوي ملقب به ابو صهيب اللبناني" ساکن محله "ابی سمراء در شهر طرابلس کشور لبنان صبح امروز سوار بر بکدستگاه نفربر بمبگذاری شده قصد انجام حمله انتحاری علیه نیروهای ارتش سوریه در محله "بغیلیه" در شمال فرودگاه نظامی دیرالزور در شرق این کشور را داشت که از سوی رزمندگان لشگر 104 گارد ویژه ریاست جمهوری ارتش سوریه رصد شده و با شلیک یک فروند موشک کورنت منهدم شد. نیروهای داعش از صبح روز گذشته حملات سنگینی را از محور بیابانهای جنوب دیرالزور بر علیه مواضع نیروهای دلوتی سوریه آغاز کرده اند که این حملات بطور کامل دفع شده است.

انتحاری ناکام لبنانی عضو داعش در دیرالزور +عکس

انتحاری ناکام لبنانی عضو داعش در دیرالزور+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس