کد خبر 573280
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷

آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه با صدور پیامی شهادت «مصطفی بدرالدین» فرمانده ارشد نظامی حزب الله را به سیدحسن نصرالله و نیروهای مقاومت لبنان تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، متن پیام آیت الله آملی لاریجانی به شرح ذیر است:

برادر ارجمند حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سیدحسن نصرالله

دبیر کل محترم حزب الله لبنان

امروز حزب‌الله گوهری درخشنده در میان امت اسلامی است که از منافع خود، امت اسلامی و مردم مظلوم و زجرکشیده منطقه دفاع می‌کند، با این حال از ناحیه آمریکا که خود مصداق بارز تروریسم دولتی است و در حمله به افغانستان، عراق و لبنان هزاران نفر از افراد بی‌گناه را به خاک و خون کشانده است، تروریست خوانده می‌شود.

شهید مصطفی بدرالدین یکی از رزمندگان مخلص جبهه مقاومت علیه جبهه کفر و اشغالگری بود که همواره در صف نخست مقابله با جنایت های رژیم صهیونیستی قرار داشت.

تلاش‌های خستگی‌ناپذیر این سردار غیور جبهه ایمان و مقاومت، هیچ‌گاه از یاد و خاطره همرزمان او و مردم زجرکشیده و مقاوم لبنان زدوده نخواهد شد و خون پاک او و سایر شهدای حزب‌الله درخت تنومند مقاومت را استوارتر خواهد کرد.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این سردار و فرمانده رشید حزب‌الله به جنابعالی، دیگر همرزمان و خانواده مکرم ایشان، امیدوارم روح این شهید بزرگوار مشمول رحمت الهی قرار گیرد و صبر جمیل و اجر جزیل شامل حال بازماندگان و همرزمان وی شود. از خداوند متعال توفیق جنابعالی را مسئلت دارم.

صادق آملی لاریجانی_ رئیس قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس