مراسم تشییع پیکر شهید مصطفی بدرالدین از فرماندهان بزرگ مقاومت با سخنان شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله در جنوب بیروت برگزار شد تا این فرمانده بزرگ در روضه الشهیدین آرام بگیرد.

به گزارش مشرق، مصطفی بدرالدین از فرماندهان بزرگ مقاومت اسلامی لبنان بامداد روز جمعه بیست و چهارم اردیبهشت بر اثر انفجاری بزرگ در حومه دمشق به شهادت رسید.

مراسم تشییع پیکر این فرمانده دلاور از لحظاتی پیش در جنوب بیروت آغاز شده است.

شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله در این مراسم گفت: ما امروز جمع شده‌ ایم تا فرمانده بزرگی را تشییع کنیم که خدمات زیادی به این مسیر ارائه کرده، او فرمانده جهادی بزرگ، مصطفی بدرالدین است.

وی افزود: سید ذوالفقار (لقب شهید بدرالدین) زندگی‌اش را در راه جهاد و مسیر مبارزه سپری کرد و گفت هرگز از سوریه بازنخواهم گشت مگر آنکه یا شهید شوم یا با پرچم پیروزی برگردم و وعده‌اش محقق شد.

وی تاکید کرد: این فرمانده شهید خون پاکش را تقدیم کرد و ما خطاب به این شهید بزرگوار می‌گوییم ای فرمانده، لبنان با تو آزاد شد و تروریسم تکفیری متحمل خسارت‌ها و شکست‌های بزرگ شد که این دستاوردها، جهان را به حیرت واداشته  است.

شیخ قاسم با تشریح نحوه شهادت مصطفی بدرالدین از ادامه تحقیقات درباره ماهیت انفجار و عوامل آن خبر داد و گفت: فردا جزئیات و علت انفجار و طرفی که در آن دست داشت،‌ اعلام خواهیم کرد و بر اساس آن اقدام مقتضی را اتخاذ خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: اسرائیل و تکفیری‌ها ضربات دردناکی از شهید بدرالدین دریافت کردند و از نظر ما دشمنمان یکی است، اسرائیل و کسانی که با این رژیم هستند.

شیخ قاسم در پایان گفت: ما همچنان در صحنه حاضر خواهیم بود و شیوه‌ای را که از طرح مقاومت تا پیروزی حمایت کند، در پیش خواهیم گرفت. ما هرگز نمی‌پذیریم که در کشورمان در ذلت به سر ببریم و هرگز نخواهیم پذیرفت که کفر بر ایمان پیروز شود چرا که اهل شهادت و پیروزی هستیم.

وی بر ادامه رویارویی با رژیم صهیونیستی و تکفیری‌ها تاکید کرد.

پس از سخنان شیخ قاسم، مراسم نماز بر پیکر پاک شهید بدرالدین توسط وی اقامه شد و فرمانده بزرگ مقاومت بر روی دستان دوستداران و حامیان مقاومت تشییع شد تا این شهید والامقام در روضه الشهیدین آرام بگیرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • محمود ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
    0 0
    حزب الله در همه صحنه ها سربلند بوده و هست. حزب الله صدها مصطفی بدرالدین و عماد مغنیه تربیت کرده که اسراییل و وهابیها با این ترورهای ناجوانمردانه راه به. جایی نمیبرند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس