فرمانده یگان ویژه تهران گفت: در حال حاضر هیچ تماشاگری بیرون از ورزشگاه آزادی حضور ندارد و همگی در حال ورود به ورزشگاه هستند.

به گزارش مشرق، سرهنگ سعید مطهری‌زاده در گفت‌وگویی که با شبکه سه صدا و سیما داشت در خصوص وضعیت امنیت ورزشگاه آزادی اظهار داشت: ما از شب گذشته نیروهای خود را مستقر کرده‌ایم تا امکانات و شرایط خوبی را برای تماشاگران قبل و حین مسابقه در نظر بگیرند.

وی ادامه داد: برنامه‌ای برای احتمال اهدای جام قهرمانی در تهران در نظر داریم و همه چیز طبق نظم و انضباط پیش می‌رود و هیچ مشکل امنیتی وجود ندارد. همکاران ما هم تمام تلاش خود را می‌کنند تا بتوانند بهترین لحظات را برای هواداران رقم بزنند.

فرمانده یگان ویژه تهران در مورد اینکه آیا تماشاگری هم بیرون ورزشگاه حضور دارد یا خیر؟ گفت: طبق اطلاعاتی که از همکارانم در بیرون از ورزشگاه و در جلوی درب‌های شرقی و غربی گرفته‌ام وضعیت عادی است و هیچ تماشاگری در بیرون از ورزشگاه حضور ندارند و همه در حال ورود به آزادی هستند.

مطهری‌زاده در مورد برخورد با هواداران گفت: همواره تلاش می‌کنیم که به مردم خدمت کنیم و بدون هیچ مشکلی در کنار آنها باشیم تا یک روز خوب را رقم بزنیم. خدمت مردم برای ما افتخار است و سعی می‌کنیم به بهترین نحو ممکن آن را انجام دهیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس