طرفداران تیم فوتبال استقلال به محض ورود داوران مسابقه به زمین بیژن حیدری را مورد تشویق قرار دادند.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های استقلال و صبا از ساعت 18 در ورزشگاه یادگار امام شهر قم برگزار می‌شود. در فاصله کمتر از یک ساعت و نیم به آغاز مسابقه داوران بازی وارد زمین شده و وضعیت چمن و همچنین دروازه‌ها را مورد بررسی قرار دادند. بیژن حیدری به محض ورود به زمین به تشویق طرفداران استقلال قرار گرفت اما واکنشی به تماشاگران نداشت.

* اسکوربورد ورزشگاه یادگار امام شهر قم درست در جایی قرار دارد که طرفداران استقلال قرار دارند. از همین رو هنگامی که تصاویر ورزشگاه آزادی و پر شدن استادیوم در ورزشگاه به نمایش درآمد هواداران به شدت به این موضوع واکنش نشان دادند و خواستار قطع تصاویر شدند.

* بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال دقایقی قبل وارد مجموعه یادگار امام شد و مستقیما به رختکن رفت و برای دقایقی در کنار بازیکنان استقلال حضور داشت.

* طرفداران تیم استقلال قبل از حضور در این ورزشگاه در مقابل هتل خورشید حضور پیدا کرده و خواستار گرفتن عکس یادگاری با بازیکنان این تیم بودند که در بین آنها بازیکنان هم دیده می‌شد. اما مسئولان تیم استقلال اجازه گرفتن عکس به آنها را ندادند و اعلام کردند قصد دارند هر چه سریع‌تر به استادیوم حرکت کنند.

* ژلکو میاچ مربی تیم صبای قم مشغول تصویربرداری از تماشاگران تیم استقلال است و جالب اینجاست که دستیار علی دایی که بارها و بارها در ورزشگاه آزادی از این جور صحنه‌ها دیده بود خودش مشغول فیلمبرداری از تماشاگران حاضر در ورزشگاه یادگار امام قم شد.

* پندار توفیقی دبیر هیأت مدیره تیم استقلال نیز در کنار بهرام افشارزاده حضور داشت و به رختکن رفت و برای دقایقی در کنار سایر بازیکنان حضور داشت.

* در حالی که بیش از این تصور می‌شد به دلیل حساسیت مسابقه پرسپولیس رسانه‌ها از مسابقه شهر قم استقبال چندان خوبی به عمل نیاورند اما برخلاف تصور نمایندگان رسانه‌های مختلف با حضور در ورزشگاه یادگار امام قصد پوشش این مسابقه را دارند.

دیدار دو تیم از ساعت 18 در ورزشگاه یادگار امام شهر قم برگزار خواهد شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس