کد خبر 572553
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
رالی ایرانی از شبکه سوم سیما پخش می شود
گروه فرهنگی مشرق - مجموعه جدید «رالی ایرانی» از شبکه سه پخش خواهد شد.سعید ابوطالب گفت: مجموعه «رالی ایرانی» که پیش از این در شبکه نمایش خانگی پخش شده بود پاییز امسال به شکل مجموعه ای 54 قسمتی با آیتم‌هایی جدید از شبکه سه پخش خواهد شد.

سعید ابوطالب کارگردان و تهیه کننده فیلم مستند در گفتگو باصبا اظهار داشت: برای ساخت مجموعه «رالی ایرانی» مشغول جذب منابع مالی هستم که قصد داریم با اتمام تصویربرداری، این مجموعه فصل پاییز امسال از شبکه سه سیما پخش شود.

ابوطالب اظهار داشت: تصویربرداری این اثر را از تابستان سال جاری در شمال کشور آغاز خواهیم کرد که اگر شرایط آب و هوایی مساعد باشد این مجموعه به طور کلی در شمال کشور تصویربرداری خواهد شد و در غیر این صورت تصمیم دیگری خواهیم گرفت. این مجموعه در پاییز امسال هر شب پخش خواهد شد.

وی افزود: این مجموعه شبیه به همان مجموعه «رالی ایرانی» است که پیش از این از شبکه نمایش خانگی پخش شد با این تفاوت که اینبار مردم داوطلب برای حضور در این مسابقه نیز در کنار هنرمندان و حتی ورزشکاران در این مسابقه شرکت خواهند کرد.

این کارگردان در ادامه خاطرنشان کرد: مسابقه «رالی ایرانی» به شکل ماجراجویانه در 54 قسمت پخش می شود و با وجود اینکه طراحی هایی برای آن صورت گرفته همه چیز به صورت واقعی است و عکس العملهایی که از شرکت کننده ها می بینید به خودشان بستگی دارد.

وی در رابطه با جزئیات این مجموعه بیشتر توضیح داد و اظهار داشت: این مجموعه شامل آیتم های مختلف رالی، غواصی، کوهنوردی، پرش با چتر و ... می شود که در روز و شب اتفاق می‌افتند و ماجراجویی‌هایی در آن‌ها صورت می‌گیرد. «رالی ایرانی» در سه قسمت مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی برگزار می شود که با توجه به حال و هوایی که این مسابقات دارد فکر می کنم که با استقبال خوبی روبرو شود.

ابوطالب در ادامه افزود: در حال حاضر مشغول صحبت با اپراتورهای مختلف هستیم که با جذب اسپانسر و هزینه های ساخت این مجموعه تصویربرداری را در فصل تابستان آغاز خواهیم کرد. طراح، نویسنده و تهیه کننده این اثر خودم هستم اما هنوز کارگردان آن مشخص نشده است.

این مستندساز در پایان از انتشار کتاب خود خبر داد و اظهار داشت: کتاب «هی یو» به قلم من در رابطه با خاطرات من در عراق نوشته شده که از زندان های آمریکا و عراق در آن گفته شده است و امسال در نمایشگاه کتاب در انتشارات سوره با استقبال خوبی روبرو شد و یکی از پر فروش ترین کتاب های این نشریه بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس